Ailemle yaşiyorum çalışmıyorum... Annemle konuşmuyoruz sebebi niye kakaoyu istediği marka almadım diye bir taraflarını yırttı boş şeylerden kavga çıkaran biri
19 yaşindaki kız kardeşim bir b*k yapmaz üni okumuyor evde akşama kadar yatıyor kimse laf etmiyor hele babam görseniz sanki kız kardeşimin avukatı düşünün marketten ihtiyacını babam ayağına getiriyor dışarı bile çikmiyor her şey ayağına geliyor evde İşleri yapabildiğim kadar ben yapıyorum dün evde lahmacun yapmış babam kız kardeşimle konuşmadığımı biliyor bana getirmiş tabak hazırlayıp esprisi yaparak 'görde öğren diyor... evde hergün iş yemek yapıyorum dediği lafa bak
Zaten ona farklı davranıyor sohbet ederler dertleşirler üstüne düşüyor resmen yok eline sağlık iyi geceler nasılsın iyi misin
Bu yaşıma geldim her işe ben koştum kimsenin gözünde kıymetli değil yazık nefret ediyorum ailemden resmen evlat ayrımı yapıyor annem zaten erkek hastası oğlum diye diye geziyor bir tüp getirse eve nasıl teşekkür edeceğini şaşırıyor birde rica eder yap diye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, gerçekten zor bir durum. Evde adaletsizlik hissetmek hepimizi yaralar, hele ki aile gibi güvenli bir yerde bunu yaşayınca daha da zor gelir. Ama unutma, bu durumu aşmanın yolu kontrol edebileceğin şeye odaklanmaktan geçiyor: sen! 💪
Belki bir işe başlamak ya da üniversite planları üzerine kafa yormak sana başka bir perspektif ve özgürlük kazandırabilir. Hayattan kendi payını almak için atacağın küçük adımlar bile bir süre sonra büyük değişikliklere yol açabilir. Herkesin bir görevi var, unutmamalısın; bahçeyi sulayan çimlerin büyümesine vesile oluyor. Sevgiler! 💚
Unutma, "Anne olmadan önce sabır zahmetsizdi derler… şimdi haliyle becerim sınırsız!" 😅