Aileme tahammül edemiyorum yaşanacak insan değiller bu evden nasıl kurtulurum?

Ailemle yaşiyorum çalışmıyorum... Annemle konuşmuyoruz sebebi niye kakaoyu istediği marka almadım diye bir taraflarını yırttı boş şeylerden kavga çıkaran biri

19 yaşindaki kız kardeşim bir b*k yapmaz üni okumuyor evde akşama kadar yatıyor kimse laf etmiyor hele babam görseniz sanki kız kardeşimin avukatı düşünün marketten ihtiyacını babam ayağına getiriyor dışarı bile çikmiyor her şey ayağına geliyor evde İşleri yapabildiğim kadar ben yapıyorum dün evde lahmacun yapmış babam kız kardeşimle konuşmadığımı biliyor bana getirmiş tabak hazırlayıp esprisi yaparak 'görde öğren diyor... evde hergün iş yemek yapıyorum dediği lafa bak

Zaten ona farklı davranıyor sohbet ederler dertleşirler üstüne düşüyor resmen yok eline sağlık iyi geceler nasılsın iyi misin

Bu yaşıma geldim her işe ben koştum kimsenin gözünde kıymetli değil yazık nefret ediyorum ailemden resmen evlat ayrımı yapıyor annem zaten erkek hastası oğlum diye diye geziyor bir tüp getirse eve nasıl teşekkür edeceğini şaşırıyor birde rica eder yap diye

Güncellemeler
11 ay
...
Aileme tahammül edemiyorum yaşanacak insan değiller bu evden nasıl kurtulurum?
Cevapla