Farklılıklara saygı duyuyor musunuz?

Duymayanları geri kafalı görüyorum, sorry. Tr diye genelleme yapmayacağım, dünyanın farklı yerlerinde yaşayıp yine yerli halk tarafından yobazca muameleye maruz kalan tanıdıklarım var, tam tersi hoşgörülü çevrede yetişenler de var. Bölgeden bölgeye değişiyor. Bu, kişinin kendi kapasitesi ve çevresinden aldığı eğitimle ilgili diye düşünüyorum. Ben karma bir mahallede büyüdüm, ailem de öyle, her telden var. Yeni nesil olarak bence kimin ne olduğunu salmamız gerekiyor. Beğenmiyorsan kalk git başka masada otur, obsesif bozukluk gibi takmamın ne anlamı var? Farklı dinlerden arkadaşlarım oldu, dinsiz arkadaşlarım da oldu ama gidip de bunları mevzu etmedik. Her telden konuşuruz ama küçümseyici ifadeler takınmayız. Arkadaşlar, aklın yolu bir değil. Bir sürü akıl var. İnsan adedince de Tanrı'ya giden yol olduğuna inanıyorum. Kimisi Tanrı der kimisi evren. Neyse seviyoruz bu dünyayı. Hoşça bakın kendinize, hayat kısa sevin sevilin ulen.
Farklılıklara saygı duyuyor musunuz?
Cevapla