Çoğumuz saygı bekleriz fakat yine çoğumuz o saygıyı bir başkasına gösterebilmekten aciziz. Peki sen insanların tüm farklılıklarına rağmen saygı gösterebiliyor musun?
İnsanların farklılıklarına saygı gösterebiliyor musun?
Din dil ırk renk cinsiyet cinsel yönelim ayırt etmem. Hiçbir zaman kendimi ahlak veya gelenek zabıtası olarak görmedim. Asıl mesele bence farklılıkların dünyayı yaşanır kıldığını anlamaktan geçiyor. Hepimiz insanız ve aslında hepimiz olduğumuz gibi kabul edilmek istiyoruz.
Tabiki. Elbette.. İnsanları dil, din, kültür olarak ayırmıyorum. İnsanlıktan nasibini alan herkesi seviyorum. Kapalı/açık diye kimseyi ayırmıyorum. Çünkü bizim Peygamberimiz bize bunu öğretti 🌹 Yanından geçen gayrimüslim cenazesini görünce ayağa kalktı sırf insan diye. Sadece insanlara değil, hayvanlara da saygı duyan değer veren bir Peygamberin ümmetiyiz. İnsan olan herkes müslüman olsun/olmasın herkesin farklılıklarına saygı duyup o kişiye değer verir, saygı duyar
Farklı olmak bizi biz yapan değerlerdir. Ben bu konuda tüm farklılıklara sonsuz saygı duyuyorum. Kimsenin yaşadığı hayat, fiziksel kusurları, teninin, saçının ve gözlerinin rengi ile ilgilenmiyorum. Benimsediği din, inandığı tanrı ya da kafasındaki düşünceler. Burada önemli olan kriter topluma karşı nasıl bir insan olduğu benim için. Canlılara saygı duysun ve art niye gütmesin benim için yeterli.
Hemde nasıl 😁 kötü olanları yok sayarsak cidden yeni insan tanımayı istemekte bence bir hobi, çünkü gayet zevkli şeyler olabiliyor. Bu yüzden sosyal siteleri ne kadar kötü şeylerde olsa kolay kolay terk edemiyorum. Belki kafa uyumu yakalarım diye diye 😂😂
Elbette saygı gösteriyorum ama insanlar bana saygı göstermiyor onlardan farklıyım diye çok insan tanıdım çoğu kişi başkasının işinde çalışıp hayatını zindana çevirmek istiyor onlara kendi işini neden kurmuyorsun diyince (gerek yok) (gülüyorlar) aşağlayıcı sözler kelimeler kullanıyorlar onlardan farklıyım diye
Bazı kritik konular var bence herkes için bi kırmızı çizgi vardır her konuda saygı duymak zor ya bak gösterilir bo konyu tartışmazsın ama içinde yoktur yani o saygı