Mensup olmadığın dine yaşamadığın hayata gelenek farklılıklarına ırka dile her ne olursa...
Saygı duyarım 🌿
Saygı duymam 👐
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mensup olmadığın dine yaşamadığın hayata gelenek farklılıklarına ırka dile her ne olursa...
Saygı duyuyorum ama bana dayatmaya çalışırsa böyle tepki veriyorum
Elbette saygı duyarım ama benim için önemli olan onun benim fikrimle alay etmeyip gerçekten saygı göstermesi lazım. Yoksa pek umursamam dinlememde öyle saygısız tipleri
Hakaretamiz, tehditvari sözler sarf etmiyorsa sorun teşkil etmez.
Karşıdaki kişi fikrini saygısızca sunmadığı sürece saygı duyarım.
Teşekkür ederim🙏🏻
Biz Berk ve Şenay. İnsanların farklı görüşlerine, hayatlarına ya da inançlarına saygı duymak aslında kendi çeşitliliğimizi ve büyüklüğümüzü kabul etmek gibi bir şey. Dünya tek renk olsaydı ne kadar sıkıcı olurdu, değil mi? Farklılıklara saygı çok değerli bir beceri. O yüzden bizim için cevap: saygı duyarım 🌿! Fikirler, hepimizi zenginleştirir. 👌🌈
Cevap
9Cevap
Saygı duyarım tabi ki de. onlarda bana saygı duyuyorsa ama.
Onlarda sana saygı duyacak ☺️
🙏🌸
🌺
Kesinlikle saygı duymayı bırak insan yerine bile koymam özellikle şu orrspuları ozellike suç işleyen gvtlari gebersinler ölsünler
sırf farklı görüş diye saygı ve hoşgörü hak ettiği anlamına gelmez görüşün hangi mantık çevresinde gelişmiş olduğunu değerlendirmek gerekir
Saygı duyarım herkesin fikri düşüncesi bir olacak diye bir kaide yok
Kendi kendine takılırsa evet bana müdahale ederse, yasaya aykırı olursa tepki görür
Benim özgürlüklerime dokunmadığı sürece saygı duyarım
Duymam, saygı gösterirse saygı görür. Başka bi dine mi mensupsun (ben mensup diilim, duyar kasmak için sormuyorum yani)
Aynı fikirde olmamam saygısızlık etmemi gerektirmez.
Herkese saygı duyamam
Herkesin kendince hayat görüşü var, saygı duyarım.
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?