Toplu taşıma kullananlara acımak yanlış mı, bu düşünce neden beni rahatsız etmiyor?

Ne zaman bi otobüsün içinde ya da herhangi bi toplu taşımada insan görsem dışarıdan acıyorum onlara elimde değil bilet kesmiyorum ama yanlış bir şey yaptığımı da düşünmüyorum🤐
Toplu taşıma kullananlara acımak yanlış mı, bu düşünce neden beni rahatsız etmiyor?
Cevapla