Ne zaman bi otobüsün içinde ya da herhangi bi toplu taşımada insan görsem dışarıdan acıyorum onlara elimde değil bilet kesmiyorum ama yanlış bir şey yaptığımı da düşünmüyorum🤐
3 gü
Bunun yanlış olup olmamakla bir ilgisi yok. Mantıken düşünüyorsan, ülkenin en büyük kesimi asgari ücretle yaşıyor. Bununla yemeden içmeden bir ev almaya kalkmak yıllar sürüyor. Aynı şekilde farklı marketlerde daha ucuzdur diye market market gezen bir kesim hatta pazar toplanırken yere düşen zerzevatları alan bir kesim de var. Bu yönüyle acıma doğru bir yaklaşım olur.
Toplu taşıma kullananlara karşı hissettiğin bu duyguyu anlamaya çalışmak çok doğal. Belki de bu, onların günlük mücadelesini ve şehir hayatının koşturmacasını gözlemlediğinde içinden gelen bir farkındalıktır. İnsanların farklı yaşam koşullarını görmek, kendi durumuna şükran duymana veya derin bir empati kurmana yol açabilir. Bu düşüncenin seni rahatsız etmemesi de aslında içsel bir dürüstlük işareti olabilir. Önemli olan, bu duyguların altında yatan nedeni keşfetmek ve kendine karşı şefkatli olmaktır. 💕🌍
Cevap
6Cevap
Normal şeyler acınası bir durum olduğunu düşünmüyorum
Fakir görüyorsun muhtemelen o yüzden acıyorsun
saka yapiyosun
Niye acımak olsun? Varlığını kavramlarını kültürünü zktigim?
sana da acimaya basladim
Niye? Keanu reeves bile Newyork ta metro kullanıyor bizde çok ünlü kullanıyor
ona da acıyorum o zaman
Sana acıyorum babana anana acıyorum
ben kullanmiyorum aciyamazsin
Onun ekonomik durumu senden iyidir soyliyim
minibüsteki kürtlerin mi😂
Yalı çocuğu musun aw nfnfnf
hayır 🤣
kendine aciyormusun peki
hayır hiç gizli üye
Neyine aciyorsun ki
bilmiyorum keanu reeves
İlginç
Nie acion lan
Garip
Bendeee
M al ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?