Gizli Üye(25-29)4 güGeçen gün yine sormuştun, oraya yazmıştım ama cevap vermedin. Madem sorulan sorulara cevap vermeyeceksin neden soru soruyorsun? Sadece dert yakınmak için mi?
22 Yorumla
Soran4 güAilemin haklı olduğunu söylüyor herkes. Herkes yanılıyor olamaz diye düşünüyorum ve suçu kendimde arıyorum artık.
Cevap sahibi4 güBence haklı değiller. Sen çalışan bir kızsan ayrı eve çıkman gerek. Neden hala ailenin yanındasın? Ezdiriyorsun kendini. Paran varsa konuşma hakkın var
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu durum elbette seni düşündürür, anlıyorum. Kendi kararlarını vermek istemen çok doğal bir his. 😔 Ailenin belki seni koruma güdüsü var ama bu şekilde kısıtlamak yerine, seninle açıkça konuşmaları daha sağlıklı olurdu. Hayatta kendi ayakların üzerinde durmak ve bağımsız olmak çok değerli. Belki onlarla sakin bir dille beklentilerini paylaşabilirsin. 💖 Kendine güvenmeyi unutma! ✨
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
4 güOn bini rüyasında gören ev kızları var bütçeleri buna yetiyor azsa çok iyi miktar derim sonuçta onlara bir katkın yok
12 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
- 4 gü
Böyle bir yaşantı hakkında soruda bilgi yok o sebeple de bilemiyoruz yerinde olsam maaş kartımı alıp eşyalı daire tutar o evden de giderim yasal olarak zaten böyle bir hakları yok
- Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
4 güÖğrenciye bile o kadar verebilen yok. Sen ne konuşuyon
01 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
4 güHaklılar bence çünkü bir aile doyuran var sadece o paraya
02 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.- 4 gü
Evlenmeye bak ailenden yolları ayır
4 güYakında görücü usulü birine de zorlayacaklar seni
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)3 güBunun onbin versiyonunu hergün başka bi kimlik adı altında sordun. Rica ediyorum beni engelle. O para az, kavga çıkart.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 gü10 veriyorlarsa iyi ya biz 3 kardeşiz, kişi başı 1500 veriyorlar aylık (benim çok ihtiyacım yok)
07 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
Cevap sahibi4 güÇok sıkıntılı bir şey ailenle aranı açmadan bu konuya bir çözüm bulmak zor gibi
Soran4 güAilemin haklı olduğunu söylüyor herkes. Herkes yanılıyor olamaz diye düşünüyorum ve suçu kendimde arıyorum artık.
Cevap sahibi4 güHaklılık payları var ama eğer ki senden parayı abine veriyorlarsa tamamen haksızlar ki 10 bin çalışan biri için yeterli değil arkadaşlrınla dıalrıda çıksan bir kaç bin gider zaten en az meblağ az hepsi sende osla harcayabşlrsin sana 20-30 verseler kalanı yatırım yapsalar belki haklılar deriz ama bu konuda senin anlattığına göre haksızlar
Soran4 güKız çocuğuna mal mülk para düşmez, haneye giren para erkek evlada aittir erkeğin ailesi olur aile geçindirir, kız çocuğunu kocası geçindirir diyor babam
Cevap sahibi4 güO zaman ailenle aranı bozmayı göze alacaksın
Cevap sahibi4 güMaaş kartına 6 yıldır el koyduklarına dair çaktırmadan onlardan bir wp mesajı bile olsa alman lazım ses kaydı alma, ardından o bankadan yeni kart başvurusu yapacaksın kart eve gelmeyecek (maaş gününe yakın olmamasına dikkat et uyanmasınlar duruma) ardından maaşını alıp hayatına başlayacaksın aldığın yazışmalarla da dava aç 6 yıldır senden alınan parayı al
- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
4 güBana onu da vermiyolar
01 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
Gizli Üye(30-35)4 güÇok bile gözün doysun
01 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Haklı değiller
01 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
4 güYeter tabi
04 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.- 4 gü
Hep kopyala yapıştır
- 4 gü
Hem ev kızıyım diyorsun hem hemşireyim diyorsun
- 4 gü
@belirliintegral inanma
- Aile & Toplum konusunda 305 cevap paylaştı.
4 güBir işe gir çalış sende
01 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
4 güçalış kimseye mecbur olma
04 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.- 4 gü
artık cesaretini topla kendi gelirini kendin yönet
Soran4 güAilemin haklı olduğunu söylüyor herkes. Herkes yanılıyor olamaz diye düşünüyorum ve suçu kendimde arıyorum artık.
- 4 gü
suçlama ilene duyguğun saygı ola iblir ama artık sınırı aşmış
4 güDaha ne istıyon 10 bin iyi para
04 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.- 4 gü
Sen bu soruyu daha önce de sormuştun sanrıım haksızlık var ozaman sende verme kartını senin elinde
Soran4 güAilemin haklı olduğunu söylüyor herkes. Herkes yanılıyor olamaz diye düşünüyorum ve suçu kendimde arıyorum artık.
- 4 gü
Ailen haklı falan değil
Gizli Üye(25-29)4 güYetiyormu
12 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.- 4 gü
yetermi
Gizli Üye(45 üstü)4 güfazla bile
01 Yorumla
Soran4 güNeden böyle diyorsunuz
4 güHaklı
03 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.- 4 gü
Sen haklısın
Soran4 güAilemin haklı olduğunu söylüyor herkes. Herkes yanılıyor olamaz diye düşünüyorum ve suçu kendimde arıyorum artık.
- Aile & Toplum konusunda 311 cevap paylaştı.
4 güHaksizlar
01 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
4 güDeğildir
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 güYetiyor mu
06 Yorumla
Soran4 güBen henüz 18 yaşında atanmış, tam 6 yıldır acillerde sabahlara kadar nöbet tutarak gençliğini çürüten 24 yaşında bir Hemşireyim. Sabit maaşım, nöbetlerim ve döner sermayemle birlikte hesabıma her ay net 100.000 TL yatıyor.
Fakat atandığım o ilk gün, ben henüz 18 yaşında gencecik bir kızken, ailem 'Sen daha küçüksün, paranın hesabını bilemezsin' diyerek maaş kartıma el koydu. Tam 6 yıldır kendi emeğimin yüzünü göremiyorum. Ayda 100 bin lira kazanıyorum ama ailem kendi kan ter içinde kazandığım paramın içinden bana ayda sadece 10.000 TL, yani güncel asgari ücretin yarısı kadar bile olmayan bir harçlık veriyor.
Günümüz şartlarında çalışan genç bir kadının yol, yemek, kılık kıyafet, kişisel bakım ve en temel sosyal ihtiyaçları için 10 bin liranın ne kadar yetersiz olduğunu anlatmaya çalıştım. 'Bu para bana yetmiyor, 10 bin lira çok az değil mi?' diye isyan ettiğimde ise karşıma geçip beni şu sözlerle ezdiler:
'Sana her ay dünya kadar para veriyoruz, daha ne istiyorsun! Bekar bir kız için bu para çok bile. Evde kiran yok, faturan yok, yemeğin zaten hastaneden çıkıyor. Dışarıda kafelerde parayla ne işin olacak? Lüks peşinde koşma, millet o parayla ev geçindiriyor, sen elindekiyle yetinmeyi bil!'
(Benim acillerde kan revan içinde, sabahlayarak kazandığım 100 bin liranın içinden bana 10 bin lirasını verip, bekar bir kız olduğum için bunu bana çok bile görüyorlar!)
Peki 'Bekar kız için 10 bin lira sana çok bile' deyip gasp ettikleri o devasa paranın kalan 90 bin lirası kime gidiyor dersiniz? Tamamı evli abime! Neymiş; abim ev geçindiriyormuş, yuvası varmış, asıl onun masrafı çokmuş...
Ben 18 yaşından beri ömrümü hastanelerde tüketiyorum, ayda 100 bin lira kazanıp 'bekar kızsın' denilerek 10 bin liraya mahkum ediliyorum; evli abim ise benim 6 yıllık alın terimle sefa sürüyor.
Cevap sahibi4 güNe yapmayı düşünüyorsun peki
Soran4 güAilemin haklı olduğunu söylüyor herkes. Herkes yanılıyor olamaz diye düşünüyorum ve suçu kendimde arıyorum artık.
Cevap sahibi4 güBi sorum var
Soran4 güSorun
Cevap sahibi4 güSen neden hep bu soruyu soruyorsun
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer