Ev kızıyım diye ailem harçlık olarak ayda sadece 10 bin lira veriyor. Kır dizini otur evinde, masraf çıkarma diyorlar. Haklılar mı?

Ev kızıyım diye ailem harçlık olarak ayda sadece 10 bin lira veriyor. Kır dizini otur evinde, masraf çıkarma diyorlar. Haklılar mı?
Cevapla