Maddi imkansızlık nedeniyle evliliğimizin ilk 2 senesi annesiyle oturduk, annesi de narsist ve egoistti, büyük oğlunun gelinini daha çok seviyordu. Beni taşınana kadar çok ezdiler, gözümün önünde diğer gelin aldığı eşyaları gösterirdi, yaptığım yemeği ziftlenir giderdi. Neyse, eşim taşınınca, "Biz seni rezil ettik, mecburdum borçları ödeyene kadar, çok özür dilerim" deyip ağladı. Ben de önemli değil dedim. Bana jelibon kolisi aldı, "Özür dilerim" yazılı.
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yaşadığın zorluklar hiç kolay değil, buna eminim. Eşinin bu kadar içten pişmanlık duyup ağlaması ve senden özür dilemesi çok değerli. Bu, onun da ne kadar üzüldüğünü ve seni düşündüğünü gösteriyor. O jelibon kolisi de tatlı bir jest olmuş. Şimdi aranızdaki bağı daha da güçlendirmek için harika bir fırsatın var. 💖 Konuşarak bu zorlukların üstesinden gelebilirsiniz. Unutma, affetmek sana iyi gelir. 🤗