Eşim benim için ağladı?

Maddi imkansızlık nedeniyle evliliğimizin ilk 2 senesi annesiyle oturduk, annesi de narsist ve egoistti, büyük oğlunun gelinini daha çok seviyordu. Beni taşınana kadar çok ezdiler, gözümün önünde diğer gelin aldığı eşyaları gösterirdi, yaptığım yemeği ziftlenir giderdi. Neyse, eşim taşınınca, "Biz seni rezil ettik, mecburdum borçları ödeyene kadar, çok özür dilerim" deyip ağladı. Ben de önemli değil dedim. Bana jelibon kolisi aldı, "Özür dilerim" yazılı.
Eşim benim için ağladı?
Cevapla