Çalışanların bu şekilde hitap etmesi sizi rahatsız ediyor mu?

Bazı lüks işletmelerde çalışanların müşterilere örneğin "Hoş geldiniz efendim, buyurun efendim" gibi konuşması çok tuhaf değil mi, yani "efendim" şeklinde hitap etmesi. Beni çok rahatsız ediyor. Otellerde çok oluyor özellikle. Yanlış geliyor bana sadece müşteri olduğu için bu şekilde hitap edilmesi.
Çalışanların bu şekilde hitap etmesi sizi rahatsız ediyor mu?
Cevapla