Çalışanlara kaba davranan, saygısızca tavırlar takınan insanlar hakkında düşünceleriniz neler?

Markette asgari ücretle çalışıyorum. Her işi yapiyorum diyebilirim, reyon, kasa, manav.. Yani insanımız ne yazık ki bizi küçük görüp üç kuruş parayla bizi satın aldığını düşünüyor. Kaba kaba konuşamalar, parayı önümüze atmalar yani siz köpeğin önüne mi bişey veriyosunuz diyesim geliyo. İnsanimiz neden üç kuruş paraya çalışanları satın almış gibi davranıyor anlamıyorum. Müsteriyle diyaloğa girince de bu sefer işveren bizi değil müşteriyi savunuyor ve uyarı alıp savunma yazmak zorunda kalıyoruz. Sirf asgari ücretle emeğimizle para kazanıyoruz diye yolda selam vermeyeceğimiz malukatlara kendimizi ezdirmemiz mi lazım illa. Bu durum iyice canımı sıkmaya başladı. Ne aldığımız paranın değeri var ne de insanların gözünde değerimiz var ülkemizde.
Güncellemeler
+1 yıl
Abi adam evde karısıyla kavga ediyor. Karısı kaçacak diye karısına bişey diyemiyor gelip hıncını bizden çıkarıyor. Nerde var böyle bir saçmalık daha ya.
Çalışanlara kaba davranan, saygısızca tavırlar takınan insanlar hakkında düşünceleriniz neler?
Cevapla