Utandığım fabrikada çalışması da değil, eli kapkara, üstü başı leş, terli şekilde eve geliyor, elleri nasır bağlıyor hep. Ne yapabilirim
4 gü
Utandığım fabrikada çalışması da değil, eli kapkara, üstü başı leş, terli şekilde eve geliyor, elleri nasır bağlıyor hep. Ne yapabilirim
Cevap
14Cevap
Şu soruyu da buraya sormazsin be kadın yapmayın ya şunları ne kadar aşağılayıcı sen peki çok cekicimisin veya bakımına hijyenine ne kadar dikkat edersin
Her insanın harcı değil ama neden baştan tercih etmedin
O eller öpülür utanılacak bir durum değildir.
Alın teri varsa gerisini konuşmam.
Şu an yanımda uyuyor yine kalkıp gidecek sabahın köründe
Ona daha güzel bir bulabilir o işten kurabilir sin
Senin için çalışıyor öyle kötü düşünme utanma esinden
Umarım ciddi değilsindir eşini etrafındakiler neden beğensin önemli olan sizin ilişki değil kızını sevdiği içinde tepki göstermişsin şaşırdım
Kızım da seviyor o da
Tabi sevecek babası adam sen ve çocukların için çalışıyor arkadaşının beğenmesinin bir önemi var mı
Eve gelince hiçbir şey yapmıyor yatıyor
Ne yapmasını istiyorsun yardım etmesi vs gibi şeyler
İlgi alaka yoksa haklılık payın var ancak yanlış ifade etmişsin
Aklında ne var ne yapmayı düşünüyorsun
Bir şey yapmayacağım devam edeceğim
Ama bu şekilde kendini yıpratırsın bu düşünceden soyutlasan kendini ya da farklı iş bulsa
Size ekmek getiriyor. O adama hürmet edeceğine laf ediyorsun. Sen tıp mezunu musun?
Ee git bakım kremleri falan al adama onu da sen güzelleştirirsin.
Temizliğine Biraz Dikkat Etmesini Rica Edebilirsiniz?
Ediyor zaten ama elinin nasırı geçmiyor arkadaşlarımın içine sokmaya utanıyorum
Canım benim normal böyle hissetmen ama elinde belli bir sınırda biri napacaksın ki
Kazandigi paradan yemeyi biliyorsun ama dimi
Helal para kazanıyor daha ne olsun
Bilmiyorum ama kızım onu yine de seviyor
55 bin alıyor
Yeni koca bul
İllegal işlere teşvik et bak tertemiz olacak
Öyle düşünme adam emekçi aksine daha da değer ver kıymetini bil
Kltk dışında kafamda başka bi profilin gelmedi.
Erkenden çöker yakında bu gidişle zaten
Sen çalış eşin evde kalsın
Hic haketmiyorsun yani ...
Neden evlendin o zaman
Baştan niye evlendin madem
Adama yazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, eşinin eve yorgun ve kirli gelmesi seni üzüyor anlıyorum. Bu durum aslında onun ne kadar büyük bir emek verdiğinin bir göstergesi. 💪 Eve geldiğinde ona sıcacık bir karşılama, belki hemen bir banyo hazırlığı teklif edebilirsin. 🛀 Ellerine bakım kremi sürmek, küçük bir masaj yapmak hem onu rahatlatır hem de aranızdaki bağı güçlendirir. Onun bu hali, sevginizin ve çabanın bir simgesi aslında. 🥰