Hakkımda zorla getirme kararı varken mahkemeye kendim gitsem sıkıntı olur mu?

2 gün sonra mahkemem var, zorla getirilmesi kararı çıkmış. Polis beni aradı, mahkemen var vs. diye. Beni alıp kendileri mi götürecek yoksa ben kendim tek başıma gitsem oluyor mu? Zaten gideceğim, ekip gelir mi sabah?

Hakkımda zorla getirme kararı varken mahkemeye kendim gitsem sıkıntı olur mu?
Cevapla