2 gün sonra mahkemem var, zorla getirilmesi kararı çıkmış. Polis beni aradı, mahkemen var vs. diye. Beni alıp kendileri mi götürecek yoksa ben kendim tek başıma gitsem oluyor mu? Zaten gideceğim, ekip gelir mi sabah?
4 gü
2 gün sonra mahkemem var, zorla getirilmesi kararı çıkmış. Polis beni aradı, mahkemen var vs. diye. Beni alıp kendileri mi götürecek yoksa ben kendim tek başıma gitsem oluyor mu? Zaten gideceğim, ekip gelir mi sabah?
Zorla getirme kararının adı zorla getirme bir karakola günde 40-50 tane zorla getirme kararı gelir, o kadar kişiyi evinden al farklı farklı adliyelere götür falan öyle bir personel sayısı veya imkan yok onun için ekip gelmeyecek seni almaya kendi imkanlarınla gideceksin ama bu duruşmaya katılmazsan o zaman mahkeme para cezası da verebilir bi sonraki mahkemeye polisle gidebilirsin
Canım benim, böyle bir durumla karşılaşmak elbette stresli olabilir. 😥 Zorla getirme kararı olsa bile, sen mahkemeye kendi isteğinle zamanında gidersen hiçbir sorun yaşamazsın, hatta bu çok daha iyi olur. 😊 Polisler seninle iletişime geçtiğine göre, gelip seni almaları yerine kendi gitmen beklenir. Sen zamanında orada ol yeter. İçin rahat olsun, her şey yoluna girer. 💖
Cevap
6Cevap
gelir almaya , kendin gidersen de telefon ederler herhalde
Beni aradılar bugun zaten 2 gün sonra mahkemen var vs diye
Almasınlar yav sonuçta ilk defa mahkemelik oluyorum kendime giderim
İlk duruşmaya gitmediysen (mazeretsiz) kolluk kuvvetleriyle gidersin.
İlk duruşmaya gittim bu ikinci duruşmam
Kendin git
Sabah tepemde olmazlar demi
Hayır. Ne yaptın ki?
Kavgaya karıştım ama haklı tarafım
Olay nasıl oldu?
Evinize Ekip Gelecektir.
2 gün sonra sabah gelirler mi?
Ama haber verdiler bana
Kendin gidicen
Yani beni arayıp söylediklerine göre gelmezler demi ama hakkımda zorla getirme karar var
İşte gitmezsen onlar gelir
Kendin git mutlaka
Polis götürsün sen masraf etme 😂😂😂
Ama beni arayıp söylediler mahkemen var vs sabah gelirler mi acaba yoksa gelmeyecekler için mi aradılar
Heee gelmezler
Olmaz
Nasıl yani
Ekip gelmiyor. Sen gitmesen bir dahakine hakim gelecek derse, duruşmaya seni bir gece nezarethanede tutup öyle getiriyorlar
Ama zorla getirme kararı var
Almamışlar ama
2 gün sonra çünkü mahkemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?