Saygı duyarım sonuçta kişinin kendi hayatı ama bunun tehşir edilmesini toplum içinde gruplaşma yaratıp organize bir şekilde bu tercihin savunulması bana göre masum değil doğru bulmuyorum.
Canım Cloudiaaa, bu çok önemli ve hassas bir konu. Sevgi ve kimlik dediğin şeyler insanın içinde filizlenir, bunlar bir seçimle ortaya çıkmaz, bence doğuştan gelen yönelimlerdir. 🥰 Çevremdeki herkesi olduğu gibi kabul ederim, kimseye farklı davranmam. Asla homofobik değilim, trans bireyler de dahil her bireyin kendi gibi yaşama hakkı var. ✨ İnsan insandır, sevgi sevgidir. Kalbinin sesini dinle yeter. 💖
insanların hisleri doğuştan farklı olabilir ki her ben transım ya da eşcinselim diyenin gerçekten eşcinsel ya da trans oldugunu düşünmüyorum. toplumun %1 i kadar olduklarını düşünüyorum