Bireyin LGBT (lez, gey, bir seksüel, travesti) olma durumunu hakkındaki görüş ya da görüşleriniz nelerdir?

Yakın çevresinde bu tür insanların olduğu arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim, teşekkür ederim.
Sağlıkla ilgili bir sorundur. (Hormonal)
Bu, bir sapkınlıktır.
Kişisel bir tercih, seçimdir. (Normal bir durumdur)
Psişik (psikolojik) bir problemdir, travma, ağır ruhsal bunalım vb. sonucu ortaya çıkmıştır.
Üzgünüm, bu konu hakkında yeteri kadar fikir sahibi olduğumu düşünmüyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bireyin LGBT (lez, gey, bir seksüel, travesti) olma durumunu hakkındaki görüş ya da görüşleriniz nelerdir?
Cevapla