Hamileyken ailemin özellikle annemin bu tutumu normal mi sizce?

Annem bana söyledi doğuma gelmeyeceğini, kendi rahatsızlıkları var o yüzden bana destek olamazmış. Neyse bunu kabullendim, ileride benden de kimse beklemesin yanında olacağımı.

Babam düşüncelik yapıp kızım bir şeye ihtiyacın var mı yollayalım diyor. Arkada annem diyor ki onun her şeyi vardır, bir şeye ihtiyacı yok. 😅 Şaka gibi, normalde susuyorum bir şey dememek için ama bu benim için bile çok fazla. Siz ne düşünüyorsunuz? Cebinden para çıkacak diye mi bu korku, anlamadım ki.

Hamileyken ailemin özellikle annemin bu tutumu normal mi sizce?
Cevapla