Selammm🙃🙃
Anne olanlara sorayım bir de, bebeğinizi her ortamda rahatsız olmadan emzirebilir misiniz?


Ben böyle bir şeye bir kaç defa şahit oldum ve rahatsız oldum sebebi şu kadın avm de ve bilirsiniz ki avmlerde bebek bakım odaları var yani imkan var rahatça orada emzirebilirsin fakat kadın mağazanın ortasında ulu orta emziriyor, bu hoş değil imkan olmasa neyse diyeceğim de imkan varken bunu yapmamak gerekiyor.
Sadece soru sordum arkadaşın biri polemik yaratmak icin uydurulmus bir soru diye yorum yazıp engellemis😃cidden bu insanları anlamıyorum
Hahaha salla gitsin. d
Bebek düşmanı demiş bide😃hakan dıye bir zıkkım😃
İnsanlar birisinin ilgisini çekebilmek için polemik veya sataşma amaçlı iletişime girebilirler yoktan yere.
Rahatsız olmama ama eğer ki bu görüntüyü perdeleyecek bir şey yapmıyorsa o zaman rahatsız olurum. Evet çocuk ne zaman acıkır bilemeyiz ancak bu görüntüyü görmek zorunda değiliz.
Anldm
Cok sağol. sdsd
😇😇
Üzerini uygun bir şekilde örtüyorsa rahatsız olmam. Birde bizden önce o rahatsız oluyor mu o önemli. Ancak bebek çok acıkmış ve susmuyorsa kadın mecbur kalmıştır.
Rahatsız olmam çünkü bebeğin ne zaman acıkacağı ve ağlayacağı belli olmadığından karnını doyurmak için emzirmek şart bir bez tarzı bir şeyle örtüyorlardır zaten
Cevap
40Cevap
Olmam. Çünkü her yerde bebek emzirmek için özel yerler yok. Ne yapsın yani bebek? Açlıktan ölsün mü?
Ölsün mü dedikk
Yorumlarda rahatsız olanlara dedim.
Olmam o tarafa bakmam hatta kalkarım rahat etsin diye uzaklaşırım.
😇😇
Eğer ki bebek durmuyorsa ve emzirmek gerekiyorss uygun önlemler alınıp emzirebilir (örtü v. s)
Ben anne rahatsız olmasın diye ortamdan uzaklaşırım ya da arkamı dönerim.
Eger goguslere bakmak teshir veya sapiklik sayiliyorsa kusurabkamayin kimse ulu krta emzirmeyecek emziryorsa da ustune havlusu veya ortusunu alacak mahrem sayiliyorsa buna dikkat edilmesi gerekiyor.. kadin acacak e kimse bakmasin boyle bir dunya yok o zaman bakilmasindan da sen rahatsiz olmayacaksin
Kendi bileceği bir durum. Ama her yerde bunlar için alanlar var zaten. Bi 10 15 dakika daha ertelenip daha uygun bi yerde yapılabilir
Saklaması çocuğun ruhuna da kötü gözden nazardan korur göstermek iyi değil kötü enerjiyi çeker insan saklamak gizli emzirmek her zaman iyidir
herkesin içinde emziriyorsa rahatsız olmam ama en azından daha az insanın olabileceği yerlerde emzirebilir
Hayır, rahatsız olmam. Bebek aç sonuçta. Bunun için üstünü kapatabiliyorsun artık.
Beni ilgilendirmiyor bakacak değilim fakat hoş değil.
Ulu orta hoş değil.
Toplu taşıma, birinin yanı falan
Evet olurum ben herkesin mahremetini görmeye mecbur degilim kesinkle beni cok rahatsiz eder bu durum
Neden rahatsiz olayım kendisi uygun gördüyse bana ne.
Kafamı çevirir yoluma giderim. Bir yerde oturuyorsam o yöne doğru bakmam.
Anne bakışlardan rahatsız oluyordur belki, bebeğini doyuruyor tuhaf tuhaf bakıyorlar.
Evet. Çöpçü emzirirken görmüştüm bir kere. Bir de böyle toplu bir etkinlikte saçmalık ya
illa kapalı alan olması gerekiyor yoksa çok sakat millet bakmasın diye kapatırsın kapıyıda
Olmam ve dikkat de etmem hani saygı duyarım yüce bir görev annelik
Emziren rahatsız olur daha çok.. Çünkü bazı uzuvlar asıl anlamlarının dışında da tanımlanır ve bu da doğal olarak rahatsız edici olur..
Neden rahatsız olalım ki, bebek emzirmek rahatsız edecek bişey değil
Yadırgamıyorum ama kimisi bunu ulu orta aleni bir şekilde yapıyor. Çocuğu emzirmek milletin içinde memeni çıkarmak olamaz.
son zamanlarda bide instada emziren kadınlar türedi fecii takipçi kasıyolar 😂😂
Benim iş yerimde herkes çıkarıp emziriyodu pek etkilenmiyodum ya da rahatsız olmuyodum
mumkunse herkesin icinde emzirmemeli sonucta kadinin mahrem yeri acikta kaliyor bazi kadinlarin bunu bilhassa bilerek yaptigindan emin olmamak istiyorum
Emzirsin de memelerini göstermeden yapsın bazıları milletin içinde açıyor ya 😂
Rahatsız olmam. Bi kadının en masum zamanı bence
Gayet normal bir olay emzirmenin yeri ve zamanı olmaz.🍼 Tahrik olurum algısı yaratanlar unutmasınlar ki kendilerinde de iki çift meme var! 💯
Kimseyle ilgilenmiyorum kendime bakarım çocuğu acıkmıştır emzirir
Bebek besleniyor ama kadının da mahremi sonuçta yapılmamalı bence
Rahatsız olurum bana etik gelmiyor
Anne sevgisi büyüktür.
Normalde açık meme etkiler ama emziren kadın memesi etkilemiyor neden acaba
Tabiki rahatsız olurum
Hayır rahatsız olmam
Ulu orta olmaz bu işler
Olmam bebek bu anlayışlı olmak lazım
Rahatsız olmam. Dönüp bakmam bile. Sonuçta mahrem
Ne kadar sacma bir yorum mahrem donup bakmiyorsun ama rahatsizda olmuyorsun yangisi mantikli mahremse sokakta emzirmeyecek degil mi
@OrgaZm_ZeuSu sanane zibidi. Çocuğunu doyuran bir anne o. Bakıyorsan o senin hayvanlığın
canım mahrem diyorsun sinra da eahatsiz olmam diyirsun beyinsiz biraz kitap oku sen mahremini ulu krta acarmisin?
@OrgaZm_ZeuSu kadın mahremini çocuğunu beslemek için açıyor. Sergilemek için değil.
Beyinsiz o zaman ortu alacak ustune battaniye ortecek illi goguslerini millete sergiletmek mi zorunda mahrem
Diyoruz mahrem turkce anlamini bilmiyorsun zaten
Olmamda bakmamda pek etik bulmuyorum sadece.
Memelerini gizlemesi gerek
Ben bakmam, ama esime emzirtmem
hayır ve kimse de rahatsız olmasın
Doğal bir şey sonuçta.
Ne yapsin ulu orta istiyosa çocuk
Olmam ama üstüne örtü örtmesi daha doğru
Gerek yok boyle birseye bence
Olmam cokkez de gördüm öyle kişileri
Olmam niye olayım
Olmam
Olurum
Bakmam umrumda değil
Benlik sorun yok
Olmam
Ortamına bağlı
olurum
Olmam dogal bisey ama kapstsin memesini
Her ortamda değil tabi, müsait yerlerde olmalı
olurum
Hoş durum değil tedbir alinmali
Hoş değil
Olmam ablam bazan emzirir ne var bundaki
Ay ben korkarım.😨
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?