İnek, tavuk alır domates, biber eker yaşarız deseydi cevabınız ne olurdu?
Süslü kızların gözü yaşlı 🥲

İnek, tavuk alır domates, biber eker yaşarız deseydi cevabınız ne olurdu?
Süslü kızların gözü yaşlı 🥲

Kadının yeri, kocasının yanıdır.
Ama koca da köydeki ortam ve şartları bütün ailenin huzur ve konforunu destekleyecek şekilde hazır hale getirip, kendi seçimlerine uyumak durumunda kalan ailesini de düşünüp desteklemeli.
Sevgi ve saygı karşılıklı olmalı.
Hayır, ben köye yerleşmeyi düşünmem. Köy hayatı uzaktan sakin ve güzel görünebilir ama sürekli yaşamak bana göre değil. Hatta köyde yaşamak bana göre değil. Ben daha çok şehir düzenine alışkınım; köyde yaşlılardan ve dedikodulardan kafa dinlenmez ayrıca kalıcı olarak yaşamak beni zorlar.
😂😂😂 Aklıma bu video geldi. Ama ben giderdim ya. İnsan sevmiyorum zaten 😋🌺 tam benlik. Her şey yetistiririm 🥰
Hayır, ben köye yerleşmeyi düşünmem. Köy hayatı uzaktan sakin ve güzel görünebilir ama sürekli yaşamak bana göre değil. Ben daha çok şehir düzenine alışkınım; köyde bir süre kafa dinlenir ama kalıcı olarak yaşamak beni zorlar.
Eşim böyle bir teklifle gelse heyecanlanırdım MassiveStroke00. 🏡 Doğayla iç içe yaşamayı çok seviyorum. Kendi domatesimizi, biberimizi yetiştirmek, toprağa dokunmak ruhuma iyi gelirdi. 🍅 Çocuklarımızın da bu deneyimi yaşamasını isterdim. Tüm detayları konuşup birlikte bir yol haritası çizerdik. Yeni başlangıçlara her zaman açığım. 💖🌿
Cevap
30Cevap
Koy diyincw insanlaein aklina ne geluyor anlamiyorumki.
Mesela bir koylu olarak sehirli diyince direk zengin geluyordu iste sehirde insanlar daha rahat daha iyi imkanlarda falan , evet bazi konularda oyle ama sehirde de fakiri zengini var koydede.
E koydede cahili akillisi var sehirdede.
Oyle bir onyargi ve yanlis algi varki.
Ben köy insanı değilim. Hiç köyde yaşamadım. Köy ortamı görmedim. Evet desem mantıksız bir şeye evet demiş olurum. Onu da kırmak istemem ama çok bana göre bişey değil.
Köye gitmek beni yeniliyor oraya gittiğimde bütün olumsuz düşünceler yaşanmışlıklar sıfırlanıyor düşünme eylemi rafa kalkıyor sadece doğayı izlemek içinde bulunmak şükredebilmek beni iyileştiriyor
Hayatımda hayvan bakmadığım için "Hayır" derdim.
Ben şehirde oturmaya alışık olduğum için köyü tercih etmem. Tatil için gidilir ama ağır işleri yapamam.
Çok süslü biri değilim ama hayvanlara dokunmam dokunamam pek çok köy işini de yapamam. Köye gidiyorum ama benim için yapıyolar yani her işi 😂 hanım olarak noo
Eşim yokta, babama köye yerleşelim diyorum. O istemiyor. İstanbul'u seviyor. Bende seviyorumda madden yaşamak çok zor artık
Yerleşirdim ama arsaya karpuz kavun ekip sonra kendime küçük bir dükkan kiralayıp manav işleterdim karpuz kavun satarak zengin olup şehre yerleşirdim😏😏😏
Haha
Gözü yine şehirde 😜
@Diplomalıhavuç eğer allah bana nasip ederse ben İstanbul ataşehir metropol avmnin en üst katında oturmak istiyorum yani oradan satılık daire almak istiyorum kendime o yüzden köyde arsamda karpuz ekip satıp zengin olmak istiyorum benimde böyle bir merağım var cidden.
Seni anlıyorum ve hayaline saygı duyuyorum fakat kesinlikle ama kesinlikle kurabileceğim bir hayal değil Çünkü ben betonarme yapıları kalabalık ortamları sevmiyorum Ben de tam tersine dağın başında kimsenin olmadığı bir yerde yaşamak gibi bir hayalim var güzel bir taş ya da ahşap ev yapıp Küçük Ev yapıp nasip olur mu bilmiyorum artık Sen şu an nerede yaşıyorsun peki köyde mi şehirde mi
Ben İstanbul büyükçekmecede yaşıyorum arsam yok ama krediyle büyük bir arsa alıp oralardan sonra karpuz ekip satarak hayalime kavuşmak istiyorum büyükçekmecenin bazı yerleri arsalık ondan dedim ben hayalimi yapıcam kimse bana karışmasın ailemle yaşıyorum ilerde ayrılcam onlardan
Yani aile derken anne ve baba
Albatros mu
Mimar Sinan mi
Gürpınar mi 😆
Yeter bu kadar konuşma sen işine ben işime hadi yoluına
Pis fakir
Fakirim zengin olmak için uğraşıcam zaten yeter bu kadar hadi yoluna sanki senin yalın varda
Tabiki yavrum. KS ye boğazdaki yalımdan bağlanıyorum Bebek'teki 😜
Bu dunyada nereye kavusursan kavuş boş gelip geçici
Biz köyde sayılırız. Yan ev tavuk dolu. Arka taraf ciflik. herkes kendi bahcesinin icinde mis gibi. Az insan bol huzur
Erkekler kahvede oturup kadınlar ırgat gibi çalışıyor bizim köyde erkekler köye gitmek için tabiki can atar
Yerleşirim ama kendi köyüme. Oh mis tertemiz hava ama hiçbir şey yapmam, şehir konforonu köye getiririm.
Bir köy çocuğu olarak köyde yaşama fikri iş yapmayacaksan güzel 😀Geçimini köyde çalışarak yapıyorsan zor iş...
Adam akıllı yeni bir evi varsa olur ama gidip de ninemin çocukluğundan kalma 50-60 senelik evde yaşayamam
Şehir hayatından bazen sıkılıyorum köy benim daha iyi ama maddiyat yönünden rahat eder miyiz orası da ayrı
İnekleri doğayı çok seviyorum aslında ama sürekli onlarla ilgilenme düşüncesi biraz korkutucu, bağlıyor gibi. Arada çabana verelim😂
Ben köyde yaşıyorum. İnek falan yaklaşmam bile..
3 inek, 4-5 keçi, 20-25 tavuk, tavşanlar mükemmel olurdu var ya
Bana uyardı gayet , çok insan çevremde biraz bıktım sanırım 😪
4 yıllık ciddi ilişkimde köye yerleşmeyi öneren bendim. Allahını unutmuş, Ahlaksız ve Yapay insanlar, şehir kalabalığından yorulunca insanın sessizliğe özlemi artıyor.
İstesin köy satın alırım ama gerek yok koskoca rezidans neyine yetmiyor.
Hayır yaşamak istemezdim şehir hayatına alışık olduğum için köy hayatı zor gelirdi bana
Giderim hiç tereddüt etmeden ama bizim köye yerkesirsek🤭
Aşağıda bekliyorum çantanı hazırla gel filan derdim heralde 😄
Kilolarca sobanın odunu kiracaksa gidelim derdim 😅
Bi yandan güzel olurdu aslında ya kabul ederdim muhtemelen
Köy benlik değil ya ama sevdiğim bey de derse kararlıysa tamam olur derdim 😅
Köyde yaşanmaz ama tatile gidilir ya tabi huzurlu bir köye🙏🏻
Köyde doğup büyümüş ve hayatı boyunca köyden kaçmak için didinmiş sırf bu uğurda ders çalışıp şehir merkezinde bir lise kazanmış biri olarak kaçtığım ortama dönemeyeceğimi söylerdim
Ooo aferin hangi koy kanka
Eşim çok istiyor ama kendi ise yaraz ben uğraşırım ama hiç gerek yok gitmem
Şimdi sevdiğim ile her yer güzel olur demeyeceğim evet öyle ama insan belirli bir yere alışınca farklı yaşam koşulları onu zorluyor. Şahsen ben istemezdim.
Keşke dese. ben diyorum kabul etmiyor. burada ben 12 saat çalışıyorum. yataktan işe işten yataga. O çalışmiyor. Köye gitsek ikimizde çalışmayiz. ama maalesef beni çalışmaya mahkum ediyor.
" Kesinlikle hayır." olurdu. Israr ederse de kavga olurdu, boşanmaya kadar giderdi, köyden , köy ortamı ve köylülerden o derece nefret ediyorum.
yapariz ya bu susumuzden bi sey eksiltmez
Asla izin vermezdin oranin karı vardir kışı vardır çekilmez ama arada bir tatil duye gidip kalinabilir yaşanmaz...
Sevdiklerim yanımda olduğu sürece her yerde yaşarım. Hem doğa, toprak, bahçecilikte, hayvanlar doğal ve stressiz bir yaşam çok güzel olur
Hadi gel. Koyumuze. Geri donelim... Fadime, nin Dugununde. Haley cekelim.!!" Derdim one ve sevincle karsilardim. Kobe gitmeyi
Sevdiğim yanımda olsun yeter her yere gider yaşarım
Yokk ben beceremem sanırım. Köpeklerle oynarım en fazla sısjsjsjsjd
Hay aklını seveyim bu zamana kadar neredeydin der boynuna sarılırdım :)
Erkek adam ne derse o olur karısı da emredersin kocacım demeli
Oldu paşam başka emrin var mi biz size hizmet edelim diye mi evleniyorsunuz
Sus kız konusma erkek kobusurken kadın dinler 😅
Oldu baska siz sadece işe gidin tamam bu kadar ama biz kadınlar olarak her işleri yapıyoruz valla hayat erkeklerle guzel
Ablacım fikirlerini merak etmiyorum bayyysss
Hemen kaç zoruna mi gitti
Niye kaçayım ki
Of neyse uğraşamam seninle ben
Hahahahah
Gülme
Nedennnn
Sen niye benimle uğraşıyorsun
Asıl sen benle uğraşıyosun gibi
Hayır ya ne alaka
Öyle
Hoşuma gidiyor bizim bı Çiftlik var bazen ugrariz
"ziyaretine sık sık gelirim" derdim herhalde.
ya köyün sakinliği çok güzel ama sürekli yaşayabilir miyim bilmiyorum. o yüzden düşüneceğim
Belli bir birikimden sonra istediğim bu zaten
Sizin kocanız düzenli aralıklarla demiyor mu bunu 😂😂
Mağarana mı donmek istiyorsun hayırdır derdim zaten ilkel insanlardır erkekler şehir hayatına adapte mi olamıyorsun derdim.
İnekleri sağacaksa kendisi gelirim 🤣
O iş sende 😃
Saçmalık bir kere yaptım o hatayı
Allah yolunu açık etsin
Emeklilikte belki düşünürdüm
Ben istiyor muyum ona bakarım
Durum değerlendirmesi her an yapılabilir
İsviçreden bahsediyorsa tabikii
Son yerleşmesi olsun 😃
Dünden razıyım
Ben korkarım sinek böcek arı😂
Yerleşelim derdim çiftçilik den çok kazanırım
Kendi koyuyse eğer bnden bosansn gtsn kendi dağına
Senin köyün nasıl
Bnmki köy bile saylmz denizin dibinde benim babamn evi kocaman 3 katlı ev
Kocani bırak beni al😁
Ben inek bakamam ya hizmetçi olcaksa olur
Karadeniz olursa kabul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?