Evliyken ayrı evlerde yaşarsanız modern evlilik mi yaşamış olursunuz?


evlilik yaşamamış oluruz, madem aynı evde yaşamayacağız evlenmenin ne anlamı var ki. o modern evlilik olmuyor, zaten evliliğin ilkesinde beraber bir yastığa baş koymak var, sen aynı evde durmayınca evlenmemiş oluyorsun
Bi yandan düşününce mantıklı geldi, sadık kalmaya söz veririz ama sık buluşuruz sevgililer gibi heyecanlı olurdu. Aynı evde yaşamak bence dert sürekli kavga çıkıyor.
Cevap
18Cevap
2. Koca için filan içinse hiç gerek yok ya gelsin yatak odasında uyusunlar ben rahat bırakırım onları hiç sorun olur mu
niye evlendik o zaman lan ne haltlar karıştırcak eve kız atar kesin olmaz asla olmaz
Biz ne halta evlendik o zaman derim. Saçmalığa bak ya.
Eski köye yeni adet. Kesinlikle kabul edilemez. Saçma sapan şeyler çıkarılıyor.
Kabul etmem
Madem ayrı yaşayacağız ne diye evleniyoruz
Ayrı evde yaşamasının hiç bir mahsuru yok ama önce boşanmamız lazım ancak öyle
Başlarim öyle modernliğe 😅ne diye evlendik Derim o zaman
ne diyorsun dostum?
bu teklifi eden de, kabul eden de kafadan sakattır.
Reddederim ya modernlikle alakasını göremiyorum bu durumun.
Arada problem varsa r süre için kabul ederim ama daimi olmaz
Tamamen ayrılalım o zaman derim eşim olmasına gerek yok o zaman.
Ne alaka be kolay aldatmak için mi ne o dbjd birlik bütünlük kalmadı dağıldık iyice dhd
Daha neler. Niye evlenmişiz peki
😄😄😄
Neden evlendik o zaman 😄
Saçmalık. Ayrılalım olsun bitsin derim.
Yok niye evlendik ayri yaşanacaksa
Daha neler niye evlendik o zaman
olur mu öyle şey niye evliyiz o zaman mk
Ne anlamı kaldı evliliğin o zaman saçma
Hayır. Ne diye evlendim o zaman
Ayrılalım ya boş koy.
Ben tekliflerden de sonsuz nefret ediyorum.
o zaman ona ne gerek var?
Olur bana çok çok uyar
Eski esim olur
Eşim olmaz
Evi o alacaksa kabul
Direk ayrılırım
S. ktir git derim
Net😬
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?