Çocukluk travmalarını sürekli söyleyen insan?

Bir konuyu anlamaya çalışıyorsun, birbirinizde beğenmediğiniz huylarınızı söylersiniz arkadaşlarla ama o kız hep çocukluk travmam yüzünden diye ağlamaya başlıyor. Anlattı, kötü şeyler yaşamış ama bunu koz olarak kullanmak ne kadar doğru? Ben o kadar iyilik, yardım yapmışken, yapmaya devam ediyorken bir hatamı (hata değil, farkında olmadığım bir şey) bile görmezden gelemiyor olması çok düşündürüyor. Elimden geldiğince yardım ediyorum oysa
Çocukluk travmalarını sürekli söyleyen insan?
Cevapla