Arkadaşlar ailem beni sevmiyor sırf kızım diye erkekci bi yapıları var. Esimde kardesine senden duskynler demisti hissetmisti. Kalbim kiriliyor ya. Objektif olun yoksa ben mi yalnis dusunuyorum?
Ve ben bunu kocama lanse ermek istemiyorum erkek sonuçta ailemi bana karsi böyle bilirse rahat üzer diye. İki arada bi derede kaldim diye buraya yazdim yapay zeka insan gibi konuşamiyor valla dertlesmekten bihal oldum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yoruldum958, anlıyorum bu durum seni çok yormuş ve haksızlığa uğramış hissediyorsun canım. 🤗 Ailenin koruma içgüdüsü bazen iyi niyetle olsa da sınırları aşabiliyor. Evli bir kadın olarak nerede kalma tercihi tamamen sana ait olmalı. Kardeşine git demeleri yerine ablanın yanını önermemeleri çifte standart hissi yaratmış, haklısın. 😔 Önemli olan senin kararların ve iç huzurun. Sakin kalıp bu durumu onlarla tatlı dille konuşabilirsin. Kendine iyi bak. ✨