Ailemden kaynaklı maddi durumumuz çok şükür iyi, inşallah kimse kötü duruma düşmez, yanlış anlaşılmasın, burada hava atma gibi bir amacım yok ama şunu fark ediyorum mesela ben şu an stajyerlik yaptım, arkadaşlarım da stajyerlik yaptı, onlar daha orta sınıf insanlar ama onlara davranılanla bana davranılan hep çok farklıydı ve bu insanlardan beni soğutuyor yani insanlar böyle çekiniyor, yol veriyor falan ama staj yerim ya, benim üstüm bana yol veriyor, o derece işte "buyurun hanımefendi" diyorlar ama yani 18 yaşındayım ben fakat sadece param için saygı duyulması insanlardan soğutuyor, egolu biri de değilim ama herkes çekiniyor, insanlar beni dengi görmüyor, hatta onlardan daha üstünmüşüm gibi davrananlar var, hatta büyükler mesela şirket kurucuları bile benim için işte kapı açmaya ayağa falan kalkıyor ne kadar istemesem de, bir gün kahvaltı ediyordu, ben de elimde tepsiyle dışarı çıkacaktım, elim doluydu, bir anda zıpladı yok falan dedim ama ağzımda yemekle ayağa kalktı kapı açmak için, herkes diyor ki sen kimsin hani annen baban ne iş yapıyor falan, herkes bunları sorguluyor
insanların bana yaklaşmasını nasıl sağlarım
insanların bana yaklaşmasını nasıl sağlarım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer