Siz de bazen üzülüyor musunuz?

Eğer benim gibi şu an ağlıyorsanız söylemek istedim, bir ilişkiniz olmayabilir, arkadaşlarınızın çok güzel bir ilişkisi varken sizin olmayabilir, hayatınız kötü gidiyor olabilir, insanlardan geri kalmış olabilirsiniz, ama sakın kendinize zarar vermeyin tamam mı, her şeyden daha değerlisiniz siz, anlaştık mı?

Siz de bazen üzülüyor musunuz?
Cevapla