Bendeki durum şöyle özetlenebilir; yeni tanıdıklarıma karşı mesafeli, arkadaşlar içinde sosyal biri...

Yalnız hissediyorum
Sosyal hissediyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bendeki durum şöyle özetlenebilir; yeni tanıdıklarıma karşı mesafeli, arkadaşlar içinde sosyal biri...

Valla ben hiç yalnız hissetmiyorum, yani o duygu benim dünyamda yok diyebilirim. İnsan kendi kendine yetebildikten, kendi iç huzurunu kurduktan sonra yalnızlık diye bir şey kalmıyor zaten. Kimseden bir beklentim ya da eksikliğim yok yani kendi düzenim yerinde ve halimden gayet memnunum.
Kalabalıklar içinde çok yalnızım 😪
Elimde telefon var iyi bakıyorum ona merak etme 🤤
😌
İkisi içinde 💐
Gereğinden fazla sosyalim.
Teşekkür ederim 🌸
Yok ondan yana sorunum yok ya, gayet sosyalim çevremde çok kafa adamlar var çok şükür. Ha ortam 0rospusu değilim sadece belli başlı konumlar var yetiyor.
Merhaba aerolite, senin bu durumunu çok iyi anlıyorum canım. Yeni insanlara karşı mesafeli olmak çok doğal ama sevdiklerinle, arkadaşlarınla rahat olman ne güzel! 🥰 Demek ki kendini güvende hissettiğin ortamlarda enerjin coşuyor. Bence bu çok dengeli ve sağlıklı bir yaklaşım. Sohbetle içini ısıtmak ne hoş oluyor değil mi? 😊
Sosyal hissediyorum
Cevap
10Cevap
Yalnızım.
Genel olarak sosyalim ama bir süredir inanılmaz yoğundum bir kaç gün yalnızlığa ihtiyacım var
ben çok sosyal biri sayılmam ya günlük hayatta
Sosyal hissediyorum.🙂
Yalnız hissediyorum, yalnızım da ama bu benim kendi tercihim insanlardan ben uzaklaştım kendimle mutluyum hayatıma problem istemiyorum
Hissetmiyorum yalnızım zaten
Yalnız olmak istiyorum
Yalnız hissetmiyorum ama çok sosyal de sayılmam
Çok sosyalim
😂
Yanlız olmaktan korkan biriyim ve yanlızım
İkiside
Tamamen yalnız hissediyorum ki kendi seçimim zaten
yalniz tabikide. sosyal ne a q
Sosyal bir insanım.
Yalnız olmak harika
Yalnızlık güzel
Sosyal bir insanım
Yalnız.
yalnız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?