Kişilik & Karakter Kendinizi genel olarak yalnız hissediyor musunuz? AlaraKiraz Takip Et Xper 6 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor Evet Hayır Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Kendinizi genel olarak yalnız hissediyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
54srp Takip Et FenomenMaster Yaş: 44 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı. Çok şükür hissetmiyorum.. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Yalnız hissetmiyorum yalnızım. 0 0 Yorumla
minasoykan Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl çok yalnızım hayatta nescafe bile 3 ü 1 arada ama ben yalnızım çevremde dostum arkadaşım diyebileceğim kimse yok 0 0 Yorumla
barbar8888888888 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 91% +1 yıl Neden zor soruyor çok zor soru bu 🤣 bazen yanımda biri olsa diyorum evet ama yanlız lıgı kabullendim 0 0 Yorumla
onur26vw Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,4b cevap paylaştı. %95 yalnız hissediyorum. Arkadaş ortamım yok, sevgilim yok. 0 0 Yorumla
İsyankarkader Takip Et Xper 7 Yaş: 51 , eic 98% +1 yıl Ülke olarak yanlızlaşmızış hiç Türkiye'nin dostu yok bende kendimi yanlız his ediyorum 0 0 Yorumla
SporcuMan18013 Takip Et Master Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hissettiğim zamanlar oluyor ama her zaman değil. 0 0 Yorumla
ElXTurco Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Evet, hep yalnızım ama güzel bir şey yalnızlık sessizlik, kendimle baş başa kalabilmek. 0 0 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı. Yanlızım ama tercihen yanlızım buda beni yanlız hissettirmiyor 🌟 0 0 Yorumla
yolcununbiri Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Evet. Sesimi duyanların, görenlerin benden bihaber oluşu yalnızlığa yapışma sebebim. 0 0 Yorumla
ρнσєηιχ_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 31% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Hayır keşke hissetsem. Yalnızlığı seviyorum 0 0 Yorumla
Odlarlxi Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Yalnız hissetmediğim zaman yok (hayatımda birilerinin olması bunu değiştirmedi) ve bence bu insana çok güç veriyor. 0 0 Yorumla
mint__yesili Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Bazen evet bazrn hayir inisli cikisli 1 0 Yorumla
perlamare Takip Et Master Yaş: 47 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Tam tersine yalnız kalmaya ihtiyaç duyuyorum. 0 0 Yorumla
DankE_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Koskoca kalabalığın içinde bile yalnızım 😶 0 0 Yorumla
Nitro42 Takip Et Guru Yaş: 50 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Ben doğduğumdan beri yalnızım 0 0 Yorumla
u Cendere1910 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Yok hissetmem ama yalnız olmak iyidir 0 0 Yorumla
ByCıLız Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Evet kendimi hep yalnız hissediyorum 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,7b cevap paylaştı. Dogdum dogali yanlızım 0 0 Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Evet 1 0 Yorumla
To_Be_Honestt Takip Et Master Yaş: 20 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Evet 1 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. bazen.. 1 0 Yorumla
Oskibey Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 396 cevap paylaştı. Çoğunlukla ewt 0 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. maalesef 0 0 Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,9b cevap paylaştı. evet yalnızım 0 0 Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 , eic 85% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evet 0 0 Yorumla
sevimlimanyak Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 65% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 620 cevap paylaştı. Evet, maalesef. 0 0 Yorumla
Darknessonshadow Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 83% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 374 cevap paylaştı. Evet 0 0 Yorumla
HayatınKahpeliği Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 654 cevap paylaştı. Evet hissediyorum 0 0 Yorumla
umutymw Takip Et Master Yaş: 29 , eic 30% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. maalesef 🙄 0 0 Yorumla
Wosty Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 88% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yani 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. evet... 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Çok şükür hissetmiyorum..
Yalnız hissetmiyorum yalnızım.
çok yalnızım hayatta nescafe bile 3 ü 1 arada ama ben yalnızım çevremde dostum arkadaşım diyebileceğim kimse yok
Neden zor soruyor çok zor soru bu 🤣 bazen yanımda biri olsa diyorum evet ama yanlız lıgı kabullendim
%95 yalnız hissediyorum. Arkadaş ortamım yok, sevgilim yok.
Ülke olarak yanlızlaşmızış hiç Türkiye'nin dostu yok bende kendimi yanlız his ediyorum
Hissettiğim zamanlar oluyor ama her zaman değil.
Evet, hep yalnızım ama güzel bir şey yalnızlık sessizlik, kendimle baş başa kalabilmek.
Yanlızım ama tercihen yanlızım buda beni yanlız hissettirmiyor 🌟
Evet. Sesimi duyanların, görenlerin benden bihaber oluşu yalnızlığa yapışma sebebim.
Hayır keşke hissetsem. Yalnızlığı seviyorum
Yalnız hissetmediğim zaman yok (hayatımda birilerinin olması bunu değiştirmedi) ve bence bu insana çok güç veriyor.
Bazen evet bazrn hayir inisli cikisli
Yalnızlık iyidir
Hayır hissetmiyorum
Tam tersine yalnız kalmaya ihtiyaç duyuyorum.
Çağımızın sorunu bu yalnızlık
Koskoca kalabalığın içinde bile yalnızım
😶
Hayır, hissetmiyorum.
Umursamıyorum.
Evet ve bu mutluluk verici
Biz üç kişiyiz, ben keyfim ve kahyası
Yalnız hissetmiyorum.
Evet bazı zamanlar hissediyorum
Ben doğduğumdan beri yalnızım
hissetmiyorum yalnızım
Ben hep yalnızım. Ya sen?
Yok hissetmem ama yalnız olmak iyidir
Evet kendimi hep yalnız hissediyorum
Yalnız olmak yanlış kalpte olmaktan iyidir
Yanlıarın Efendisiyim..
Dogdum dogali yanlızım
Evet, Hissediyorum
Evet
Hissetmiyorum
Evet
bazen..
Tek misim gibi
Çoğunlukla ewt
maalesef
Orta seviye
evet yalnızım
Hayır
Evet
Evet, maalesef.
Evet
Evet hissediyorum
Evet
maalesef 🙄
Yani
Evet
hayır
Evet
evet...
Evet
..