Yaş aldıkça daha da yalnızlaştım gibi. Siz de böyle hissediyor musunuz? Yeterince sosyal misiniz?

Tabi ki arkadaşlarımla dışarı çıktığım zamanlar oldu ama okul bitince bağlar koptu. Şehir dışında olanlar kişilerle (akraba, arkadaş) görüşmek zaten zor. Genelde yalnızım ve boş duruyorum. Bu ds hoşuma gitmiyor. İşte d e. om yoğunluğum yok orada ds fazla durmuyorum falan.. sizde durumlar nasıl? Nasıl geçiriyorsunuz boş zamanlarınızı?

Güncellemeler
6 ay
İşte de çok yoğunluğum yok demek istemiştim o nasıl bir yazış :D
Yaş aldıkça daha da yalnızlaştım gibi. Siz de böyle hissediyor musunuz? Yeterince sosyal misiniz?
Cevapla