3 ay

Sosyallesince kendimi kötü hissediyorum sanırım yalnızlığı daha çok seviyorum sizde bu durum var mı?

Sosyallesince kendimi kötü hissediyorum sanırım yalnızlığı daha çok seviyorum sizde bu durum var mı?
Cevapla