Ben ne zaman evlenip yuva kuracağım 😞 Büyükşehirlerde yaşıyorum, İzmir'de güzelim de, sarışınım, sosyal medyada da düzgün biri çıkmadı karşıma
7 gü
Ben ne zaman evlenip yuva kuracağım 😞 Büyükşehirlerde yaşıyorum, İzmir'de güzelim de, sarışınım, sosyal medyada da düzgün biri çıkmadı karşıma
yaşın genç. bulursun iyi birini. şöyle ortamlara açıl biraz, insan arasına karış. ortam derken insanların olduğu yerlere çık diyorum. arkadaşların varsa mesela, sevgilisi olanlardan özellikle, seni böyle iyi biri erkekle tanıştırmalarını isteyebilirsin. onların erkek arkadaşlarının çevresinde vardır illa ki iyi erkek.
Hiçbiri istemiyor kızlar çevremdeki çok kıskanç
güzellik tek başına yeterli bir done değil sarışın olman da mesela bazısı var benim gibi güzelliğe değil zekayla ilgilidir veya esmercidir sarışın sevmez bu senin kesinlikle beğenileceğin anlamına gelmiyor ben İzmir'de üniv okudum ama rusyada yaşadım İzmir kızları güzel ama rusyada 5 yıl yaşayınca kıyaslama yapmaya gerek bile kalmıyor güzellikten başka özelliklerin olsun birilerini bu şekilde bulman daha kolay olur
Zaten her şey bir bütün
Ben devlet de iyi pıuanlı yerde okudum
o zaman merak etme hakettiğin seni bulur acele etme
İnşallah
Sosyal aktivitelere katıl sürekli elbette kafa dengi birine denk gelirsin, zamanlama olarak da acele etme milyarlarca insan var bu hayatta, sadece sabırlı ol ve en önemli şeylerden biride insanlar sadece kendi beğendigi insanlara bakıyor geri kalanını görmüyor, sana deger veren senin için birşeyler yapan insanlara şans ver tanımaya çalış
30 yaşındayım işim evim vs her şey dört dörtlük çok şükür ama şimdiye kadar evlenmek için karşıma kim çıktıysa ne istediğini bilmeyen mal tipler oldu hep , okadar soğudum ki evlenmekten bunlarla uğraşmaktan hevesim kalmadı
Canım, bu duygularını çok iyi anlıyorum. 😔 Evlilik acele edilecek bir şey değil, doğru insanı bulmak sabır ister. Senin gibi güzel ve eğitimli birinin yuva kurması için doğru zamanı beklemek, kendini keşfetmeye devam etmek çok değerli. Hayat sürprizlerle dolu, belki de en beklemediğin anda karşına çıkar. ✨ Kalbini açık tut ve keyif al hayatından! 💖
Cevap
16Cevap
Bende İzmir de yaşıyorum bende bulamadım 😂 Bir insan neyi çok isterse o imtihanı oluyor maalesef ki. Bu durum eğitim durumuna ya da güzel olmana bakmıyor maalesef ki…
Sosyal medyada düzgün biri zor zaten hele ki güzelsen :’) insanlar çekiniyor olabilir farklı bir vibe veriyor olabilirsin
Bilmiyorum ciddi niyetle yazanlar ya işi yok ya da benden küçük veya eğitim seviyesi benden çok alt öyle onun harici kendime denk ise olan genelde ilişkide cinsellik isterim diyor bakıyor olmayınca konuşmayı kesiyor
Boş insanlar hep ilişkide cinsellik isteyen de öyle saçma umarım
Biraz gülümseyebilirsin ciddi biri olmayı bırakabilirsin güleç bir kadın hele güzelse erkek gelir teklif eder
Bacım yl ni adam napsın akademiye eleman mı alıyo
Eğitim de önemli
Kime göre neye göre güzel? ayrıca yüksek lisansının bir anlamı yok o konularda.
Neye bakıyorlar peki nerde yollu var onu seçiyorlar gibi
Alakası yok hiç kimsenin okulda hangi diploma aldığına bakmadım. Hiç yollu olan biriylede ciddiyetim olmadı.
Genelde yakınlaşan sevişen kızları tercih ediyorlar gibi
Yanlış mı
O anlık bir tercih. geneli ciddi bir şey değil.
Ne peki
Takılıp geçiyorlar işte ne olcak. ciddi olmak için uyum lazım en başta ayrıca o kişinin yanına yakışman sonrası geliyor elbet.
İşte evet ciddiyetsiz insanlar sevgiliyken cinsellik istiyor mesela saçma sapan neymiş uyum önemliymiş ondan gerekmiş
Bu tip insanlar
O tip insanlar çok maalesef ve kimse uzun bir şey beklemiyor. Bende öyleyim yani niye bekliyim bu yaştan sonra olursa olur olmazsa olmaz.
Bomboş geçirenler de hayatı hiç güzel değil yuva kurmak mutlu olmak güzel
sevgiliyken cinsellik istiyen mesela saçma sapan uyum önemliymiş ondan gerekmiş diyenler çok boş bence onlar takılmalık arıyor
Akıllı zeki kadınlar genelde yalnızdır tatlım fazla aydınlanmış oluyor çünkü erkeklerde kandıramayacağı ezemeyeceği kadın istemiyor pek
👍
Ben de sarışınım güzel mesleğim benim Cd karşıma iyi biri çıkmadı, en son birisi arkadaşımdan hoşlandı kimseye güvenmiyorum
Cd değil de olcak
Bazen evlilik hayat şartlarına bakmıyor okul harıci bende aynı durumdayım
Aaa sarışın olmana rağmen evlenememiş olmana şaşırdım en çok da
Bu kadar yalan tepki verilmez KDKDKDJDKDJ
😂😂
İnsAllah gonlune gore birini bulirsin
🙏🙏
Basarilar 🙏🏽
Evlilikle bunun ne alakasi var
Neyin
Guzellikle evlenmenin
Herkes dengiyle güzel güzelle çirkin çirkinle
Cok sacma bence dedigin ole olmuyo cirkin guzelle guzel cirkinle Şu an
Hayır hiç de öyle değil davul bile dengi dengiyle her açıdan
Tamam ablam aynen senin dedigin olsun
Etraf hep böyle
Tamam ablam
Sen benden de büyüksün abim😂
Büyüksem nolmuşkine
Sarışınin adı esmerin tadı
Tanışalım derdim ama istemezsin
Y. L. alan ne? Tezli mi?
Evet mühendislik
Evet
Maalesef farklı şehirlerdeyiz
meslek nedır
Meslek ne alaka
yuksek lısans olunca ne oluyor
Eğitim seviyesi
En önemlilerden
meslek ne pekı ne alanında yaptın sana ne meslegını getırdı?
Mesleğim zaten var bu üst kademe
ne işte o?
Mühendisim
ne muhendısı
En iyisi soruyla bu soru ne alaka
En iyisi neymis😂
Aradığınn tip ne ki
Kendime denk lisans mezunu da olur
Lise mezunuyum adanalıyım
Evlenek
Olum nikah sasmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?