Kalabalıkta konuşmaktan kaçıp yalnız kalınca samimi olan kızın amacı ne?

İkimiz de sağlık personeliyiz ama statü olarak ondan üstünüm fakat çalıştığı birimle benim gram alakam yok. Kendisiyle tek farkımız onun atanamayıp şirket bünyesinde taşeron çalışması, benim atanıp devlette çalışıyor olmam. O asgari ücret alıyor, ben onun iki katından fazla kazanıyorum. Şimdi bu arkadaş ortamda başka insanlar varken yüzüme bakmıyor resmen ama biz yalnız kalınca nerelisin, kaç yaşındasın diye sorular sordu, kendi memleketini söyledi, hatta dedesinin evinin bile nerede olduğunu tarif etti. Amacı ne bilmiyorum. Sizce ne
Kalabalıkta konuşmaktan kaçıp yalnız kalınca samimi olan kızın amacı ne?
Cevapla