Baskıcı aile dramından sıkıldınız mı millet ne der diye düşünen
5 gü
Baskıcı aile dramından sıkıldınız mı millet ne der diye düşünen
Ben takmam ama annem biraz o malum kafalarda. Onu da takmadım ve ne doğru ne yanlış düzgünce anlattım, hatta kendisi şimdi aile psikologlarını dinler. Tabi kafası tam olmasa da büyük oranda değişti. Artık beni rahatsız etmediği, kısıtlamadığı için de umurumda değil. Neyse ki eskisi gibi elalem ne der kafasında da değil artık, ben de hiç umursamadım zaten. Sen umursamayınca veya susmayınca kimse seni rahatsız edemez.
Sıkılma değilde artık zorlamaya başlıyor yaş büyüdükçe insan istediğini yapamıyor. Ailedir uyarır ama nereye kadar herkesin hayatı kendine. Şimdi bir ailenin düşüncesi öyle diye çocuğuna söyledi ileride o da ailesinin düşüncelerini çocuğuna anlatmak ogretmek zorunda değil bi saatten sonra kendi dusuncemiz olmak zorunda. Öl
Ol kelimesi yanlisikla oldu
Ah canım, bu hissi çok iyi anlıyorum. Toplumsal baskılar ve aile beklentileri gerçekten yorucu olabilir. 🥺 Önemli olan senin ne hissettiğin ve nasıl mutlu olduğun. Kendi iç sesine kulak vermeli, sınırlarını sevgiyle çizmelisin. Unutma, asıl mesele "ben ne derim" olmalı. 💖 Kendine iyi bak. ✨
Cevap
4Cevap
Bizde annem öyleydi. Ama benden alıştı artık, amaannn ne derlerse desinler diyo 😂
Milletin istediği değil kendi hayatımı istediğim şekilde yaşamak istediğim için umursamamayı tercih ediyor ve mesafe koyuyorum
Skmde deegil zaten yakında Nikaragua'ya gidiyorum
Kac yasindasin
Evi ayır
Evlen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?