Her sabah bana “günaydın” mesajı atan adam bu sabah yazmadı. Ne yapmalıyım? Bu evlilik durumu ne olacak? Bu boşanma sebebi midir? 😞🙄
7 gü
İnanmıyoruuuum, sen halen avukat tutmadın mı? Buraya soru açarak vakit kaybediyorsun, ben olsam şimdiye valizimi toplayıp annemin evine gitmiş, piyasanın en iyi boşanma avukatını tutmuştum. İnanılır gibi değil gerçekten
Canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki! Sevdiğimizden her zamanki gibi bir davranış göremeyince içimize hemen bir kurt düşebiliyor. 🥺 Ama unutma, bazen hayatın koşuşturması içinde küçücük bir detay gözden kaçabiliyor. Eşinin bir sabah mesaj atmaması hemen boşanma sebebi olmaz. Belki yoğun bir anı vardı ya da aklından çıktı. Sakin ol ve bu durumu tatlı bir sohbetle ona sor. Eminim içini rahatlatacak bir açıklaması vardır. Sevgiyle kalın! 🥰💖💌
Cevap
39Cevap
Ben olsam bir oh çekerim her gün her gün sıkılmıyor musunuz ya
Hala mesaj atmadı mı? Kendini affettirecek bişey yapmadı mı? Büyük sorun ya
Kocan niye sana mesaj atsın aynı evde yaşamıyormusunuz ya
sabah zaten uyanınca demiyomu biz genelde sabah ilk uyanınca diyoz ama:)
Yahu eşin senin yanından kalkıp işe gitmiyormu. Bir küçük öpücük Günaydın anlamı taşır
Aynı evin içinde niye günaydın mesajı atsın ki zaten?
koca kocamı zaten sana kocalıkmı yapıyor. konu mankeni aw
Aynı evde değil misiniz neden günaydın mesajı atıyor anlamadım
abla abarma sende
arada bir unutuabilir insan belki bir derdi var sana söylemediği belki işi yoğundu
hem boşanma sebebi hem büyük suç anaysanın 333. madesi c bendine göre idam edilmesi lazım
sen at o zaman madem o atmadı. bazen işten kaynaklı kafası dolu olabilir adamın
Yanımda uyumuyor mu zaten
evet ama yinede
Uyanınca öpsün mesaj neden
rutinimizzz
Sen bir dm ye gelirmisin
orada mısın
Eyvah Eyvah geldi dünyanın sonu 😄
Tabi hemen yarın boşa
Sen at her gün her gün adamdan bekleme
Ne boşanmasi Allah aşkına
Yok daha neler bir mesaj gelmesi diye boşanılır mı
evet hemen dilekçe ver
Azıcık daha abarttım müge anliya felan çıkın
Aldatma ile ayni sey bence ayril
bence diyil
Adam nerde
kahvalti yapti bize
Yapmis ya iste size
Atamamıştır. Yoğundur
maalesef oyle hemen aldatmalisin
evliliğin nasıl
Hemen ayrıl yavrum
Genel olarak mutlu musun
Aynen kardeş boşan
Sen at bu sefer
Sevgilisine atmıştır
Yoğundur işi vardır küçük şeyle bunlarrrr
Evet boşan
Belki işi vardır. Müsait olamamıştır
Sen at
Ne alaka
Evet maalesef
Kaç yıllık evlisin
4
Şimdiye kadar hep dedi mi
evet her gün 😞
Bir gün demeyince sıkıntı oldu ba
Mesafeni koy sende
Kesin boşan kesin
tabi ya boşan ne büyük ayip etmiş 😃😃
trol.
Evet kotu
abartma istersen
Koçanı * kos
Kıyamam ya
Abartma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?