Belli yaşa geldikten sonra çok pişman oldum. Kendimden nefret ediyorum.
4 gü
Belli yaşa geldikten sonra çok pişman oldum. Kendimden nefret ediyorum.
Yaşça büyük erkeklerde depresyon hevessizlik ve arayış oluyor aldatma potansiyelleri yüksek bir de seninle sürekli ezer anlamaz dinlemez yanlış yapmışsın maalesef evlenerek
Doğru
48
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal, hiç de yalnız değilsin. İnsan hayatının farklı dönemlerinde farklı şeyleri sorgulayabilir, pişmanlıklar duyabilir. 😔 Kendine bu kadar yüklenmek yerine, bu duyguların altında yatan asıl sebepleri anlamaya çalışsan nasıl olur? Belki de bu, yeni bir başlangıç için bir işaret olabilir. Kendine karşı şefkatli olmalısın. ❤️✨
Cevap
32Cevap
Zamanında yapılan hata insanı bu druma sokar dedikmi kötü biz oluyoruz sanane deyip çıkıyorlar dedigim gibi en fazla 4 yaş büyük veye 2 yaş senden küçük olacak en ideal evlilik senini adına ama çoķ üzgünüm
kendinden neden nefret ediyorsun. Senden yaşça büyük birisi ile evlenmişsin. Yani neden evlendin ozman? Sen bu adamı sevmiyor musun ? Sevmedigin adamla nie evlendin ozman mk.
akranın bir erkekle evlenseydin pişman olmayacak mıydın? yaştan bağımsız bir durum olabilir.
Kendi yaşımda biri olsaydı daha mutlu olurdum belkide
Gençken olgun olgun diye kosarsiniz.
Sonra biraz ateş vurunca başınıza pişmanim dersiniz. Anlaşılan fazla sürmez sizin evlilik.
Boşanabilirsin
Kendinden nefret etmene gerek yok
Dedeleştiyse normal ama yazık adama karşıdan karşıya geçerken ölür bırakma
Nasıl Sen kaç yaşındasın o kaç yaşında neyden pişman oldun
Niye, performans mi bitti
Arada 20 sene yoksa püşmanlık olmaması lazım
@Almanci49 tabi efendim 40 yıl falan hatta
Neden? Performansı kötü? Kaç yaş vae ki?
iyi de o kac sen kaçsın
Bişiii yokk bişiii yokk
Kaç yaş büyük
Mantık evliliği mi yaptin
kaç yaş farkı var
Evlenmeseydin derlerrr
Evet bak hep öyle olur
Buyuk iyi olur
Sorun ne anlat bana
Evlenirken aklın nerdeydi beter ol
Oldum zaten
Şimdi o yaşlı bunakla aynı yatakda devam et😂
Yatmıyorum ki☹️
Şaka bir tarafa zordur gerçekten. Yaşlarınız bilmiyorum ama, hayatına etme daha fazla. Bittiyse içinde birşeyler, zorlama yani. Hayata birdaha gelmeyeceğiz
Nasıl hissediyorsun
Bosan
Kaç yaş varki aranızda
Pişman olmandaki sebepler neler
Yaş farkı ne
Geçmiş olsun
Yaşlar kaç
Yaşlar kaç?
Artık çok geç
Kac yas varki
Vardır
Niye ya kiyamam
Olur öyle şeyler
neden
Dertlslm gel
Kaç yaş var
Kaç yaş
Sen istee miydin
@AttilaBiraZHırs89 ne
Ötmüyor mu bülbül
Çocuk var mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?