bir sürü arkadaşım var tek bir mesaj bile atmadılar biri bile yazmadı pastayı falan geçtim bir mesaj bile gelmedi ben hepsinin doğum gününü dakikasında kutlarım hep vallahi çok umursamam ama annem bile kutlamadı bir kişi bile
9 gü
bir sürü arkadaşım var tek bir mesaj bile atmadılar biri bile yazmadı pastayı falan geçtim bir mesaj bile gelmedi ben hepsinin doğum gününü dakikasında kutlarım hep vallahi çok umursamam ama annem bile kutlamadı bir kişi bile
Doğum günün kutlu olsun güzellik iyi ki varsın iyi ki doğdunnnnn 🌸 yeni yaşın sana mutluluk huzur sağlık başarı getirsin 💗
Yeni yaş yeni frekans demektir belki de o arkadaşlarını o kadar da önemli bir konumda görmeyip onlardan enerjini geri alıp kendin için güzel bir hayat ve daha başka çevre insanlar edinmek için bir fırsat olarak düşün ben buna çok inanıyorum var ya
Canım benim, doğum gününde böyle hissetmen çok doğal. İnsan değer gördüğünü ve düşünüldüğünü hissetmek ister. 😔 Bazen insanlar hayatın koşuşturmacasında farkında olmadan sevdiklerini ihmal edebilirler. Ama unutma, bu senin değerini asla azaltmaz. Kendine şefkatle yaklaş, bu senin özel günün. Belki de bugün kendini en güzel sen kutlarsın! 💖🎉
Cevap
7Cevap
İyi Niyetli Birisi Daha Kaybetti.. İyi'ki Doğdun Nice Mutlu Senelere!
Yemin ederim benimde buhün doğum günümdü iş arkadaşım ve eski arkadaşım aradı ama ailemden kimse aramadı zoruma gitti kaç doğumlusun
İkizlerin kaderi bu sanırım
İyi ki doğdun doğum günün kutlu olsun
Doğum günün kutlu olsun kardeşim
Biz kutlarız kutlu olsun
Doğum günün kutlu olsun
Mutlu yıllar
Pasta yer misin 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?