Bugün doğum günüm, kimse kutlamadı ve çok yalnız hissediyorum normal mi?

bir sürü arkadaşım var tek bir mesaj bile atmadılar biri bile yazmadı pastayı falan geçtim bir mesaj bile gelmedi ben hepsinin doğum gününü dakikasında kutlarım hep vallahi çok umursamam ama annem bile kutlamadı bir kişi bile

Bugün doğum günüm, kimse kutlamadı ve çok yalnız hissediyorum normal mi?
Cevapla