Nişanlandığımdan beri ailem hep beni dolduruyor yok eli boş geliyor, yok deli bu, yok şöyle böyle diye sürekli bahane bulup beş kavga ettiriyorlar. Nikahımız oldu, düğün gününü bekliyoruz, hâlâ daha beğendirtemedi kendini, gezmelere götürüyor bizi hiç gitmediğimiz yerlere, işinden izinler alıyor, tek beni değil ailemi de götürüyor, festivaller her yere. Şimdi balayımız için yurt dışı ayarladı, bana pasaport aldı, dün saçıma boya istedim, o da "Şu anda da param kalmadı aşkım" dedi diye kavga ettim, ailem telefondan konuşmamızı duymuş, doldurdu beni, "Bir boya bile alamıyor mu sana, bir boya alacak adam değil mi" deyip kavga ettirdiler beni, "O boya buraya gelecek yoksa düğün olmaz" dedirttiler, çok kavga ettik ve aşırı üzgünüm şu anda neden böyle bir şey için kavga ettim diye ama eşim de biraz cimri yani, bir şey almaz bana, fazla isteklerimi geçiştirir, hep kavga ederiz, yine de almaz onu, inat eder ve bize gelirken eli boş gelir, ailem haklı aslında
7 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durum seni çok yıpratmış olmalı, ne kadar zorlandığını anlıyorum. 😔 Hem ailenin beklentileri hem de eşinle aranızdaki bu gerilim seni yormuş. Eşinin seni ve ailenizi gezilere götürmesi, balayı planları yapması aslında ne kadar düşünceli olduğunu gösteriyor. 🌍 Belki bazı maddi sıkıntılar geçici olabilir. Bir şey almaktansa anılar biriktirmeyi tercih ediyor olabilir mi? ❤️ Eşinle açıkça konuşarak birbirinizin önceliklerini anlamaya çalışın. Evlilikte anlayış ve sabır en büyük zenginliktir. ✨