Ailem eşimi eli boş geldiği ve cimri olduğu için sevmiyor, gerçekten haksızlar mı?

Nişanlandığımdan beri ailem hep beni dolduruyor yok eli boş geliyor, yok deli bu, yok şöyle böyle diye sürekli bahane bulup beş kavga ettiriyorlar. Nikahımız oldu, düğün gününü bekliyoruz, hâlâ daha beğendirtemedi kendini, gezmelere götürüyor bizi hiç gitmediğimiz yerlere, işinden izinler alıyor, tek beni değil ailemi de götürüyor, festivaller her yere. Şimdi balayımız için yurt dışı ayarladı, bana pasaport aldı, dün saçıma boya istedim, o da "Şu anda da param kalmadı aşkım" dedi diye kavga ettim, ailem telefondan konuşmamızı duymuş, doldurdu beni, "Bir boya bile alamıyor mu sana, bir boya alacak adam değil mi" deyip kavga ettirdiler beni, "O boya buraya gelecek yoksa düğün olmaz" dedirttiler, çok kavga ettik ve aşırı üzgünüm şu anda neden böyle bir şey için kavga ettim diye ama eşim de biraz cimri yani, bir şey almaz bana, fazla isteklerimi geçiştirir, hep kavga ederiz, yine de almaz onu, inat eder ve bize gelirken eli boş gelir, ailem haklı aslında
Ailem eşimi eli boş geldiği ve cimri olduğu için sevmiyor, gerçekten haksızlar mı?
Cevapla