Eşimin ailesine öfkem geçmiyor?

Eşimle 9 aylık severek evlendik ama ailesi her şeye karşıtı. Kısaca anlatayım. Düğünde takılan paraları daha salondan çıkmadan saymadan aldı kaynanam. Düğünden bir gece sonra kayınperim kendi kızları ve ailesi ile olan fotoları attı güya ben ve eşim onu düğünde fotoğrafa çağırmamışız oda bizde aileyiz bakın demek için bize bana fotoğraf attı. Bayramda onlara gitmek için yola çıktık, yolda babamla konuşmuşlar ablamları kastederek çocuklar burada demiş babam, kayınperimde bizi sanmış kızmış biz onlara gitmeden evden çıktılar gidemedik yanlarına. Evimiz yanyana olsun diye yan apartmanlarına taşındık ama ev soğuk ve eski diye çıkmak istedik, bağırdı çağırdı elalem der ki yanında durmadı gelin gitti o yüzden evden taşınmak yok dedi tamir edin oturun dedi. Eşim ve kardeşi birbirini arayıp sormuyormuş onu da benden bildiler sen aralarına giriyorsun dediler bende de dedim ki ben el kızıyım kardeşler arasına giremem demek ki aile bağlarınız zayıfmış aile bağlarınızı sorgulayın. Neyse evden taşındık ama eşim dinlemedi kimseyi çünkü hamileyim ve ev gerçekten çok kötüydü. 5 aydır bu eve sadece annesi ve kız kardeşi geldi oda eşim hasta diye duyup geldiler yarım saat oturup gittiler. Hamileyim annemin yaptığı örgüleri ve aldıklarını paylaştım kayınperim cevap yazmış onlar el emeği göz nuru değil hazır şeyler paylaşmayın diye. Bende sinirlendim sizene dedim en azından düşünüp almış dedim kendi parasıyla almış dedim. Engelledim. 2 ay geçti konuşmuyoruz ve bir araya da gelmedik. Evlendik ve bizden para istemeye başladılar her ay 600 gönderiyoduk ama sonra biz zorlamaya başladık ve artık gönderemeyeceğimizi söyledik küplere bindi annesi üstünde oturduğunuz koltukları biz aldık düğün yaptık borca girdik vereceksiniz dediler ayda 200 verelim dedik harçlık mı veriyorsunuz dedi annesi. Bende eşimde bankacıyız bu arada. Bende sinirlendim artık bir lira bile vermiyoruz dedim. Eltimi de anlatmak istiyorum oda çok değişik bir insan. Düğünümde tarlatanlı bordo elbise giydi kına ve düğün birlikte oldu sanki yanyana aynı fotoğrafta kına gecesi ve düğün oldu sanki. Ben onun nişanında yere serdikleri örtü üzerinde nişan yemeği verdiler öyle yedim ama o bizim kına gecesinde bu ne biçim ev bu ne böyle soğuk çay değiştirin lütfen falan yaptı. Şimdi doğuma elli gün kaldı ve kaynanam arayı düzeltmeye çalışıyo eşimle bana selam söyletiyor durumumu soruyor ama hepsi belli ki doğuma az kaldı diye yapıyor. Hala görümcelerim ve kaynım da engelliyim onlarda babalarına karşı öyle dedim diye engellemişler. Elti de hamilelik dış çekim fotoğraflarımı paylaştım kıskançlık olsa gerek arkadaşlıktan çıkarmış. Şimdi bayramda aramamız beklerler atamayınca kayınperim dediği gibi aile terbiyesi almamış olurum. Eşim en başından beri yanlış yaptıklarını ailesine karşı söylüyordu oda benim gibi konuşmuyordu onlarla ama bu son zamanlarda artık ailem diyip duruyor. Her hafta izini ailesi ile geçiyor onlara gidiyor bana gel demiyor ya da diyemiyor. Çok değişti. Sizce ne yapmalıyım?
Eşimin ailesine öfkem geçmiyor?
Cevapla