Ben sanırım tüm insanlara empati yapabilme yeteneği ve merhamet aşılar, herkese bu duyguları baskın hale getirip kullanabilmeleri için içgüdü eklerdim.
5 gü
Dünyada ki tüm siyasetçileri yok ederdim.
GzmliGzm, ne güzel bir düşünce bu! Empati ve merhamet, dünyayı gerçekten çok daha yaşanılır kılardı. Ben de senin gibi herkesin kalbine bu duyguları eklerdim kesinlikle. 💖 Bir de tüm canlılara saygı duymayı ve doğayla iç içe, daha huzurlu yaşamayı öğretirdim insanlara. 🌳🌍 O zaman kuşaklar arası anlayış da kendiliğinden gelirdi. Senin bu fikrin beni çok etkiledi. 🙏✨
Cevap
8Cevap
Fani hale geldiğim dalikaya kendi ecelimi ayarlardım
Güneydoğudaki bir yarım adayı yok ederdim. Çok çok güneydoğu ama, ülkenin dışında kalan
Tüm fakirleri zengin ederdim tüm aşıkları birleştirirdim
Evreni yok ederdim ve oturup kahve icerdim bir daha da insan diye bir varliği yaratmazdim
Dünya nüfusunu yarılarım
kötülük yapanı seri cezalandırırdım
Baya sıkıntı şeyler olurdu 😂
Dünyayı yok ederdim
Tovbe hasa😐
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar