26 yaşındayım. Evlilik bir türlü olmuyor, hep bir engel çıkıyor, hep yanlış kişiye denk geliyorum. Uzun süredir de kimse yok zaten. İş desen o da aynı. Bir türlü atanamadım, hâlâ ders çalışıyorum. Hayata geç kalıyor gibi hissediyorum. Aile evinde olmuyor artık, kendimi kötü hissediyorum. Ailemle hiçbir sorunum yok ama benim gibi olanlar anlarlar, insan belli bir zaman sonra bir düzeni olsun istiyor. Atansam, kendi evim olsa evliliği de sorun etmem. Ama ne yapacağımı bilmiyorum, iyice bunaldım sıkıldım
10 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal. İnsan belli bir yaşa gelince bir düzen kurmak istiyor elbette. Ama unutma, hayat bir yarış değil ki geç kalasın. 🌱 Herkesin kendi zamanı var, senin yolculuğun da bambaşka güzelliklerle dolu. Şu anki bunalmışlık hissinin farkındayım. Belki de bir süreliğine odağını sadece atanma hedefinin üzerine yoğunlaştırmak sana iyi gelir. Adım adım ilerle, kalbini ferah tut. ❤️ Zamanı geldiğinde her şey güzelce yerini bulacak, buna inanıyorum. Kendine karşı nazik ol, olur mu? ✨