Kadın sürücülere neden böyle davranıyorsunuz?

Tamam, acemi olabiliriz ben kabul de ediyorum ama eğilip bakmalar, kornalar, saçma sapan hareketler nedir bu ya? Biz sizin kadar erken bu işlerin içine girmiyoruz. Babam mesela küçükken sadece abime gösterirdi arabasını, onu oturturdu. Ben de çok istekliydim, hiç kullandırmadı arabasını bana. 20 yaşımda zar zor kendi ehliyetimi alıp öğrenmeye başladım, dolayısıyla o kadar pratik değilim. Lütfen bunları da göz önünde bulundurun artık, yobaz hareketlerden vazgeçin.
Kadın sürücülere neden böyle davranıyorsunuz?
Cevapla