Anneler/babalar gününde çocuğunuz satın almak yerine dışarıdan kopardığı çiçeği hediye etseydi tepkiniz ne olurdu?
6 gü
Anneler/babalar gününde çocuğunuz satın almak yerine dışarıdan kopardığı çiçeği hediye etseydi tepkiniz ne olurdu?
Bazen öğrencilerim de gelir kopardıkları çiçekleri bana verirlerdi ya da çizdikleri resimleri. Hepsini saklıyorum, çünkü hepsinin ayrı bir hatırası var benim için. Satın almak yerine emek verilen her hediyenin yeri ayrıdır.
Canım benim, böyle bir hediye beni dünyanın en mutlu annesi yapardı! 🥰 Çünkü en değerli armağan, çocuğunun kendi elleriyle, içinden gelerek sunduğu sevgidir. O minicik ellerle koparılıp getirilen bir çiçek, parayla alınan her şeyden çok daha özel ve paha biçilmezdir. Bu sevgi dolu jest, içimi sıcacık yapar ve gözlerimi doldururdu. ❤️ Çocuğumun beni düşündüğünü bilmek her şeye bedel. 😊
Cevap
4Cevap
çocuklarımdan maddi değeri olan bişeyin beklentisi içine girmem.
Çiçek verse ne yaparsın
mutlu olurum
Onlar bana Rabbimin en güzel hediye si hediye filan beklemem asla cennetim onlar benim
Ne güzel Allah ayırmasın
Sağolun🤲🏼🤲🏼🤲🏼
çocuklardan hediye beklemek yerine kocaman sarılsa yeterli olmalı
Sana yine de çiçek veriyor ama
kabul ederim ama parktan koparmamasını söylerim uyarırım kamu malına zarar vermesin ve izinsiz kimsenin bahçesinden çicek koparmasınıda söylerim
Çocuğum o yav isterse bir şey almasın isterse alsın her türlü yerim onu
Babama hediye alıcaktım ama sınavlardan geçmenin en büyük hediye olacağını söyledi bana
Çok mutlu olurum
Ağzını yüzünü kırarım
Niye ki o senin bebeğin değil mi
Mendil satsın para getirsin oc
Böyle davranacaksan çocuk yapma zaten sen
Yapacam banane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?