Sizi sevmeyen görümceye doğumda çiçek götürür müydünüz?

Görümcem bana kibirli gıcık davranan biri o benim doğumumda hastaneye çiçek getirmemişti ama bebek şekerlerini o hatırlamıştı işk yieni diye hevesliydi çünkü şimdi o doğum yapıcak hamile bende onun beneği için hediyelik ve çikolata yaptırdım en iyisinden. teslim ettim kendisine yani borcum yok aynısını yaptım. Ama doğum yaptığı gün hastaneye giderken eli boş gitmeye utanıyorum yinede o bana getirmediği halde elalamde olur orada sonuçta ben değer verince kendini dahada bişey sanıyo ama istemiyorum oyüzden götürmeyi annemde diyo sen götür kendini yüceltmiş olursun diyo sizin fikriniz nedir siz olsanız?

Sizi sevmeyen görümceye doğumda çiçek götürür müydünüz?
Cevapla