Modern kapalıyım, başörtüsüne inancımı kaybettim ama açılmaya insanlardan neden bu kadar utanıyorum?

Makyaj yaparım pantalon giyerim yani bu tarz kapalı başıma gelen türlü türlü olaylar var inancım Allah'ıma var ama bu tarz kapanmaya yok! Kafam karışık! Allah'ım ah Allah'ım düz yola yönelt kalbimi. İnsan ya tam kapanmalı ya da kapanmasın fikrindeyim ve tam kapanmayı düşünmediğim için hal bu ama iş yerinde açılmaya utanıyorum bazı yerlerde açık saçım karma karışığım bu yaşta

Modern kapalıyım, başörtüsüne inancımı kaybettim ama açılmaya insanlardan neden bu kadar utanıyorum?
Cevapla