Bir arkadaşım vardı ona gerçeği söyledim yalnızsın ve etrafımda dolan diye seninle arkadaş oldum kötü bir niyetim yok arkadaş arkadaştır dedim sonra kız okula gelmemeye başladı ams umurumda değil yani herkese karşı böyleyim duygulara kapılmadan sadece objektif olarak yorum yapıyorum
Etrafımda insan olup olmaması benim için önemli bir şey değil kendi halimde iyiyim zaten ama biliyorum diğerleride benim gibi sadece söylemeyip kendilerini kandırıyorlar bunu saçma buluyorum
Etrafımda insan olup olmaması benim için önemli bir şey değil kendi halimde iyiyim zaten ama biliyorum diğerleride benim gibi sadece söylemeyip kendilerini kandırıyorlar bunu saçma buluyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer