Duygularım konusunda açıl olduğum için etrafımda hiç insan yok neden kabullenemiyorlar?

Bir arkadaşım vardı ona gerçeği söyledim yalnızsın ve etrafımda dolan diye seninle arkadaş oldum kötü bir niyetim yok arkadaş arkadaştır dedim sonra kız okula gelmemeye başladı ams umurumda değil yani herkese karşı böyleyim duygulara kapılmadan sadece objektif olarak yorum yapıyorum

Etrafımda insan olup olmaması benim için önemli bir şey değil kendi halimde iyiyim zaten ama biliyorum diğerleride benim gibi sadece söylemeyip kendilerini kandırıyorlar bunu saçma buluyorum
Duygularım konusunda açıl olduğum için etrafımda hiç insan yok neden kabullenemiyorlar?
Cevapla