İnsanlar beni farklı görüyor, çok utanıyorum?

maalesef hayatım zorluklarla beraber geçti bunlar özgüven sorunları psikolojik sıkıntılar doğurdu tedavi oldum ama hiçbiri bir işe yaramadı zamanla doğal olarak bununla yaşamayı ve yalnız olmayı sevmeyi öğrendim artık kimseyi istemiyorum insanlarla konuşmak bile beni yoruyor ama benim yüzüme karşı benim garip olduğumu söylemeleri beni üzüyor kendimi eksik hissediyorum özel ders aldığım öğretmenim bana ders verirken gözlerin dolu dolu diyor aslında değil halbuki bacaklarımı da hep sallarım ben bacaklarımı tutup sakin ol diyor , geçende bi cafede kardeşimle beraber otururken personel geldi kardeşime soru sordu arada benlede konuştu cevap verdim bi akademik bir şey hakkında kardeşin rahat ama sen çok kendine özgüvensizsin böyle olma hayat iyi olur vb hiçbir şey anlatmadığım halde yüzüme karşı söyledi sürekli moralimi bozuyorlar ben kendi halimde takılırken mutluyken bile bunlar gibi birçok örnekle benim kötü olduğumu yüzüme vuruyorlar.

İnsanlar beni farklı görüyor, çok utanıyorum?
Cevapla