Aynı mesleği yapıyoruz eve neredeyse aynı parayı getireceğiz ama beyefendi erkek olduğu için bana ev işlerinde yardım edemezmiş
11 gü
Size yardım etmeyecek zaten ortak sorumluluğunuzu yapmış olacak ev işlerini yaparken.. siz de yapmayın çalışıyorum yapmak zorunda değilim deyin.. evi b*k götürünce bakalım ne olacak.
Canım, bu durum gelecekteki evliliğiniz için çok önemli bir işaret. 🤔 Eşit şartlarda çalışırken, ev işlerinde de sorumluluk paylaşımı beklemek en doğal hakkın. Hayat ortaklık ister, bir tarafın yükü artarken diğerinin bahanelerle kenarda durması seni çok yorabilir. Bu kararı atmadan önce eşinle derinlemesine konuşup beklentilerini netleştirmelisin. Ortak bir yaşam için karşılıklı anlayış şart. 💖
Cevap
16Cevap
Yani sonuçta ikinizde calisiyorsunuz bence mantıklı hareket etmiyor sende calişiyorsun kendi paranı kenara koy sürekli ondan işte sana çalisiyorsun falan derse de erkek deyilmisin vereceksin
Yok öyle şeyler istemiyorum param var niye para isteyeyim
Evet biliyorum yani parasizlik cektiyin için demiyorum hani diyor ya ben erkeyim sende gıcıklık yap para iste hani herkes görevini yapsın istiyorsan ben evi temizlerim bütün herşeyin giderlerinde senden bakalım ne kadar dayana bilecek
Hiç o riski almaya değmez dmdmwdjwks
Ben eşimin çalışmasına karsiyim ama eğer çalışan biriyke evleniyorsan yardım etmek zorundasın m. l mısın
Niye karşısın kızınıda mi okutmayacaksin olursa ayrıca ölümlü kalimli dünya ahanda boşandınız bişey oldu siz istiyorsunuz ki kadın size bağlı olsun
Okutmak ile çalışmak ne alaka ben işten eve gelince yemegim haziro lsun evim derli toplu istiyorum ve kimseyi zorlamadan yapıyorum bunu bana bağlı olsun zaten
Bağlı derken aldatsanda şiddet uygulasanda senden bosanamayacak durumuna sokmak anlamında dedim ki bu çok var
Niye siddet niye aldatma hangi kafa bu
O zaman paranı ayrı tut ve ona hiç koklatma 👍 Maddi olarak senden destek isterse ev işi yaptır.
Ev işinde yardım etmek zorunda keriz değilsin o yağını uzaticak sen hem işte hem evde hemde yatakta hizmetini yap öyle bir dünya varsa bende alırım
Siz bu kafayla evelenemezsiniz, ev işi yapan erkek Türkiye'de bulman imkansız anla şunu, bulmuşsun güvenilir birisinj işi gücü olanı burun kıvırıyorsun mk sonra da 30 unda ağlarsin kimse yok diye
O zaman sizde kadın bulamazsınız sonra niye evlilikler düştü ben hem paramı verip hem hizmet etmek anneniz değilim madem onu yapan kadın istiyorsunuz 1980lerde doğum 2000lerde evlenseydiniz öyle bi dünya yok
Ahahaha bu kafayla devam edin, siz koca bulamazsiniz ama erkek bu devirde kadin ihtiyacını da giderebilir bir eve gitse, ev işini de birisine yaptırır yemeği de dışardan söyler onun kaybedeceği bişey olmaz fakat siz evde gece yalnızken en ufak seste ürkersiniz, e erkekler için genel ev de yok bildiğim kadarıyla :) hadi bay bay şimdi
JXKSJKDWJLDDJKWJFLSJFKWJD
Hayatında hiç ayrı evde yaşayan kadın görmemiş laf yapıyor
Ahahah anca gül sen bakalım gerçeklerle yüzleş de o zaman ağlarsin evinde yalnız başına :d
Ayrı evde yaşayan kadını gördüm ve çoğunuz da başınıza bişey gelecek diye korkarak yasarsiniz böyle gitmez bu hayat diyim sana, az kadın olmaya çalış mk sen kadınsın yapacaksin o ev işini ya seve seve ya da seve seve hadi naş şimdi köle
Aynen kral sana bekar hayatında mutluluklar ev işlerini yapan kadına köle diyorsan eve ekmek getiren erkekte köle olur haberin olsun ayrıca siz evlenmeyin boşa masraf zaten gidin hizmetçi tutun gerçi onada ayrı para veriyorsunuz evlenince hem hizmet hem para alıyorsunuz double hizmet ama o devir bitti işte yetisemedin
Ahaha sen kesin yemek yapmayi da bilmiyorsundur allahin mali seni
Yok biliyorum yaparimda ama ben yemek yaparken onun diğer işlere yardım etmesinide istiyorum ben oturayım o evi işi yapsın demiyorum ya da ben işten yorgun gelirken oda oturmasın onu getir bunu getir demesin siz istiyorsunuz ki 7 24 hizmetcim olsun haksız mıyım
Ya bak şunu derim sana, ben mesela yemek yediysem anne evinde bile kendi tabagimi kaldiririm kesinlikle, ama sofrayi kuran da kaldiran da genel olarak yüzde 80 oranıyla kadin olmali ben erkek olarak anca bu kadar yapabilirim, mesela çamaşırı koymayi unutur ben koyarim, evde olamayacak ben yaparim o da sorun değil, yemek yapmayi asla ben yapmam , bulaşık ise yine de o yokken arada bir ben yaparim.
Evin temizliğine ise asla bulaşmam., bence temizligi kadinlar daha iyi yapiyor.
Böyle düşünüyorum bu da mi yetmez?
Abi zaten evin temizliği inan iki taraf çalışıyorsa kadın da yapmıyor erkekte eve ekmek parası kazanmak isteyen kadınlar oluyor onlar geliyor ben annedende böyle gördüm baba evinede annem hastalanınca geliyordu bende sana şöyle söyleyeyim işimiz biraz zor çok yoruluyorum sabah 8 akşam 5 çalışıyoruz ikimizde oda benim ne kadar yorulduğumu biliyor yemek yapmayı bilmiyor olabilir ben yemeği yaparım eve gelip oda bulaşıkları yıkar o yıkarken bende çamaşırları hallederim o süpürür ben silerim 1 2 saate işlerimiz biter sonra oturur dinleniriz o film seçer ben bize pasta yaparım sonra oturur birlikte yeriz vakit geçiririz ama bu onu kabul etmedi ve bu benim küçüklükten beri olan evlilik hayalim bu beni gerçekten kırdı
Bak şunu diyim sana ve en gerçekçi hali böyledir, sen Türkiye'de yaşıyorsun ve senin hayalindeki erkek oranı yüzde 5 bile değildir inan bana.
Hadi öyle birisi çıktı diyelim sana baştan her zaman destek olurum ev işi yaparim dese "bile" zaman geçtikçe ya aşkım sen yap işte diyip diyip salacaktır ve artık hiç bir işi yapmayacak, sonra sen ondan sırf bunu yapmiyor diye soğuyacaksin ve sonra ayrılık baslayacak.
Yani evlilikten sonra herkes değişir önemli olan sana en başından dürüst olup ben böyleyim diyenle olman, şimdi o adam sana yalan da soyleyebilirdi geçiştirmek için ama bence asıl karakter budur emin ol.
Onun karakterli olması benim canımın çıkmayacağı anlamına gelmiyor neyse bu konu uzadı anlaşamadık zaten o yoluna ben yoluma madem düzeniniz bozulmasın istiyorsunuz herkes tek yaşasın
Yaşın kaç mesleğin ne?
öyle bir dünya yok o zaman sen çalışmazsın ev hanımı olursun oda evi eşşek gibi geçindirir
Sen kimsin bana şekil yapıyorsun lan de bir kafa at adamın ayarları düzelir yap dediğimi
Sende çalışıyorsan yardım edecek tabi etmem diyosa sende çalışma ev hanımı ol onun getireveği parayla evi döndürün
Yok ev hanımı olmam canım misin kızım nafakada kalktı çalış bu dünyanın ne olduğu belirsiz ahan boşandınız
O zaman boşan ben zaten bekarım ve mühendisim bekarlık sultanlık düşünmüyorum da senin için dedim canım değilim🙃
He tamam canim bende bi an sinirlendim jdldjwlwbd
Arkadaşlarım boşandı bu sene içinde 3 kişi sebeplerse aldatma, ekonomik sebepler kredi borcu alkol falan yani demem o ki bi insnaı aynı evde yaşamadan tanıyamazsın istersen 10 sene konuş o gizler kendini yine ya aynı iş yerinde çalışıp tanırsın ya da aynı evde yaşayınca yoksa hep zannedersin karşındaki insanı ve evlenince de 360 derece dönerler ben bununla mı evlendim diye kurulursun klasik hikaye...
Başlarda hep beylik laflar ederler seni zirveye çıkartır şımartırlar ama zor zamanda hayat müşterek dediğindeyse senden kötüsü olmaz bu sefer de aşağılık kompleksine sokar bencilsin der sen kadınsın yapacaksın işin ne der şimdiki erkolar zaten prenses adamla buluştuk görücü usulü bana direkt iş ve maaşımı sordu dünya tersine dönmüş😱
26 senelik hayatımda öğrendiğim tek şey sadece kendini mutlu et kendinden taviz asla verme ne eşine ne eşinin ailesine senaryolar hep aynı ya kötü gelin olursun ya ezk gelin yani kimseyi hayatının merkezine koyma kendinden başka ileride çocuğun olsa bile..
Aynen çok haklısın canım bizden hem hizmet hem para istiyorlar da çok beklerler 20 yıl sonra ülkede evlenen olmayacak
Bundan en az 10 sene sonra evlilik diye bir şey kalmayacak zaten hrtkes istediğini yapıyor kadın çalışıyor niye evlensin etkek tabi istrr evlenmek önünde sıcak yemeği temiz evi olsun diye rutin hayatı olsun fiye ama kadın için anlamsız çünkü ev işlerni boş ver psikolojik yükü çok fazla kaynana elti görümce koca çocuk kahrı çekmek zor iş
Ve biz y ve z kuşağı olarak tahamül seviyemiz sıfır kimseyi çekmek istemiyoruz doğal olarak hetkes kariyer odaklı neden evlenelim yani evlenene saygımız sonsuz ama boşanmalar çok ve kimsede kaybrtme korkusu yok eskiden modaydı evlenmiş şimdiyse bir tercih sadece
O 1+1 evler tamamen projeydi insanları bekarlığa yalnızlığa özendirmek için ama istedikleri de oldu artık kadınlar eğlenmek erkeklet evlenmek istiyor skksks
JXMDJSKDJKWDJWKJX Valla yardım etmeyen erkeği annesi sevsin ya iyi ki Z kusagiyim ya eski kuşak olsaydım aman Allahim
Sırf şu senaryoları bana anlatıyorlar ve burdan okuyorum diye bu evlilik işinden soğudum 3-4 senedir kimseyle konuşasım gelmiyor geziyorum eğleniyorum falan başıma buyruk olmaya alıştım eve geç gelsem arayanım soranım yok ne güzel hayat😁😁
Anne babam zaten darlamıyor ama elin oğlu burnundan getirir insanı sjsjs
Sakin evleneyim deme bacım annenle babanda iyiymiş bazıları zorlutor
Aynen ya onlarda bakıyor görüyor hayır gelmez kimseden diyor geçmişte evlenme teklifinden döndüm anacıydı çok o gün bu gündür yok yani hevesim kaçtı skksks
Anneci erkek 298382 tane yetim mi doyurdun valla iyi kurtulmussum
Evknemden önce beynini kullan mnk beynini
Sebep annesi miyim madem hem paramı yiyip hem hizmet ettirecek hiç evlenip masrafa girmesin direk hizmetçi tutsun ama pardon hizmetciye para veriyorsun demi aylık
Ben ne bileyim böyle diyecek abi ya gine ben suçlu oldum iyi mi
yol ver işe yaramaz erkek modeli
malafatüs kabarınca ister ama
Ay yok ya ev işlerinde yardım etmeli
Konuş bence
Eş olmaz ondan
Sevmiyorsan at
Ne iş yapıyorsunuz
Çok büyük olay
Ne iş yapıyor
İkimizde memuruz
Hangi kurumdasın keşke çalıştığın yerden olmasaydı
Niye
Sürekli görmek ve ortak iş çevresi sıkıcı olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?