Özellikle 30 yaş üstü abilerime ve ablalarıma sormak istiyorum.
Hayatınızda hiç "Bir sebep olmasa, bugün yaşamayı seçmezdim." dediğiniz bir dönem oldu mu?
Ben şu an böyle bir dönemden geçiyorum. Kendime zarar vermeyi düşünmüyorum ama insanın omuzlarına bazı yükler öyle bir biniyor ki, nefes almak bile yorucu geliyor.
Bu süreci nasıl atlattınız?
Sonrasında hayatınız gerçekten değişti mi?
Aynı acıları tekrar yaşadınız mı, yoksa o dönem sizi daha güçlü mü yaptı?
Hayatınız zamanla olumlu yönde mi ilerledi, yoksa mücadele hiç bitmedi mi?
Bugün geriye dönüp o günlerdeki hâlinize bakınca kendinize ne tavsiye verirdiniz?
Tecrübesi olan insanların samimi cevaplarını merak ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer