30 yaşından sonra hayat gerçekten düzeliyor mu, yoksa sadece mücadeleye mi alışıyoruz?

Özellikle 30 yaş üstü abilerime ve ablalarıma sormak istiyorum.

Hayatınızda hiç "Bir sebep olmasa, bugün yaşamayı seçmezdim." dediğiniz bir dönem oldu mu?

Ben şu an böyle bir dönemden geçiyorum. Kendime zarar vermeyi düşünmüyorum ama insanın omuzlarına bazı yükler öyle bir biniyor ki, nefes almak bile yorucu geliyor.

Bu süreci nasıl atlattınız?

Sonrasında hayatınız gerçekten değişti mi?

Aynı acıları tekrar yaşadınız mı, yoksa o dönem sizi daha güçlü mü yaptı?

Hayatınız zamanla olumlu yönde mi ilerledi, yoksa mücadele hiç bitmedi mi?

Bugün geriye dönüp o günlerdeki hâlinize bakınca kendinize ne tavsiye verirdiniz?

Tecrübesi olan insanların samimi cevaplarını merak ediyorum.

30 yaşından sonra hayat gerçekten düzeliyor mu, yoksa sadece mücadeleye mi alışıyoruz?
Cevapla