35 yaşıma kadar evlenemezsem şayet ondan sonra evlenmeyi düşünmüyorum. Zaten amacım çocuk. Yani evliliği de yaparsam büyük ihtimalle çocuk için yapmış olurum. Evlenemezsem de evlat edinmeyi planlıyorum.
6 gü
Cevap
14Cevap
Çocuk Sahibi Olmak İçin Pişman Olacağınız Evlilik'de Yapmayın.
İşte bunu yapmadığım için 26 yaşında hala bekarım
Yani zorlamıyorum artik. Amacım ev almak memur olmak. Sonrasında da olursa olur olmazsa evlat edinecegim
ya 52 yaşına kadar bekar olup evlenen gördüm peşin plan yapma bence :D
Ben de 33 e kadar sınır koymuştum olmadı ben de vazgeçtim artık
Benim de yok 😔😭 çok üzülüyorum yemin ederim... umarım bulabilirsin hayatının aşkını ve yuvanı kurabilirsin allahın izniyle, hayırlısıyla.
Ben 24 ken vazgeçmiştim şu an 29 um. Evlilik ve çocuk gibi amacım yok.
Yani benim evlilik ve çocuk amacim var. Birisi gelirse diye bekliyorum
Gereksiz sorumluluk çocuk işi
Hayır. Ben birisinin hayatında yer edinmek istiyorum. Güzel anılar bırakmak istiyorum. Birisi için dayanak olmak istiyorum. Arkasına baktığında gülümsemesi için sebep olmak istiyorum.
Allah gönlüne versin kardeşim
Teşekkürler senin için de
Benim gönlüme hitap etmesine gerek yok🤠
niye evlenemiyorsun ki, kadınlar için evlenmek çok basit
Evlenmeye neden sıcak bakmıyorsun
Sıcak bakmamak değil. Bulamıyorum. geleceğe dair plan yalan bir erkek bulamıyorum. Bulsam bile zeka seviyesi bir garip yani karşıma alıp iki çift sohbet edemiyorum. Futbol ve siyaset harici bir şey konusulmuyor. Yani karşı değilim. Sadece benimle aynı idealleri ve zevkleri paylaşan birisi çıksın diye bekliyorum 35 yaşıma kadar
Sevmesi önemli değil. Hayat merkezi olmasın yeter benim için
Yarın gel basla
Bellirli bir yaştan sonra zor oluyor zaten
Bu işler nasip kısmet işi...
Ben doğduğumda annem 47 yaşındaydı valla
Vazgeçiyorsun artik
Taşıyıcı anne ol
Hayır. Bunu istemiyorum
Devletin prosedür ve kurallarını karşılarsan evlat edinirsin ama çift olmayana çocuk verme olayı olmuyor diye biliyorum belki yanlışta olabilir ama
Yok veriliyor. Ben atanmaya bakacağım şimdilik. Zaten öğretmenlik mezunuyum bir de memur olursam şansım artar diye tahmin ediyorum
Anlaşmalı evlen çocuk yapmak için sadece
Yaşınız kaç
26 yaşıtız
Valla bende saldım
Yani ben de.
Dert etme bence olacağı olan olur
Her yaşta olabilit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, hayat kendi içinde akıp gidiyor ve önemli olan senin ne istediğin. 🌸 35 yaş bir dönüm noktası olabilir ama bu senin kişisel kararın. Evlat edinme düşüncen de harika, kalbindeki çocuk sevgisini görüyorum. ❤️ Hiçbir tercih garip değildir, yeter ki sen mutlu ol. Unutma, hayat sana özel bir yolculuk. 🧘♀️