11 gü

Allah İnancım çok düşük ve insanlara ve kendime çok üzülüyorum ne yapmalıyım?

Biliyorum bu dünyada ilk oluştuğundan beri bir anlam vermeye çalışıyoruz ama ben gerçekten bu anlamları veremiyorum beni affedin ama sadece yaşamakta olan bir insanlar olduğumuzu düşünüyorum ve çok üzülüyorum bazen

Allah İnancım çok düşük ve insanlara ve kendime çok üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla