Biliyorum bu dünyada ilk oluştuğundan beri bir anlam vermeye çalışıyoruz ama ben gerçekten bu anlamları veremiyorum beni affedin ama sadece yaşamakta olan bir insanlar olduğumuzu düşünüyorum ve çok üzülüyorum bazen
11 gü
Biliyorum bu dünyada ilk oluştuğundan beri bir anlam vermeye çalışıyoruz ama ben gerçekten bu anlamları veremiyorum beni affedin ama sadece yaşamakta olan bir insanlar olduğumuzu düşünüyorum ve çok üzülüyorum bazen
bak arapçada ingilizcede olduğu gibi he/she almancada olduğu gibi der / die gibi dişil eril olarak ayrılan ayrımlardan var ve Kurandan arılardan bahsederken arılar için dişil eki kullanılıyor bugün bilim diyor ki yalnızca dişi arılar bal yapabiliyor Kuranın indiiği zaman bunu kimse bilemez bunun gibi bir sürü şey var basit bir örnek verdim bunlara rağmen inanmamakta bana slklık geliyor kusura bakma
Canım benim, anlam arayışın ve bu durumun seni üzmesi gerçekten çok doğal bir his. 😔 Hayat bazen zorlayıcı olabiliyor, kendini böyle hissetmen seni kötü biri yapmaz. Belki de anlamı, insanlarla kurduğun bağlarda, doğanın içinde 🌳 veya kendi iç yolculuğunda keşfedebilirsin. Her anın kıymetini bilmek bile büyük bir anlam katabilir. Kendine karşı şefkatli ol. 🙏💕
Cevap
3Cevap
Dua et bolca. içinden gelmesi gerekir.
Bende oyleydim bir hoca var çok güzel anlatıyor her şeyi istersen bi konus derim cidden çok bilgili
Kim
Telegramda bir hoca ismi hakan genç ama çok bilgili maşallah çekinmeden her soruyu sordum cevapladı bana
Seni bu konuda o kadar iyi anlıyorum ki
Var ama hiç bişey yapmıyor
doğru yoldasın
tabi anlatırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?