Başım kapalı fakat imanım çok zayıfladı içim daralıyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar 2014 de kapandım başım açıkken namazlarımı dört dörtlük kılıyodum namaz sayesinde kapanmaya karar verdim fakat şimdide namazlarımı aksatmaya başladım olur olmaz şeyleri kafaya takmaya başladım durup dururken içimde sıkıntı giriyor hayattan zevk almamaya başladım. Namazlarıma daha sıkı sarılmak istiyorum ama üzerimde bir ağırlık var. Kuranı kerimi aylar oldu okumadım arkadaş çevrem hepsi bu tarz şeylerden uzak derdimi anlayacak insan yok. Ciddi anlamda psikolojim bozuldu. İnsanlar sanıyor dine yaklaştıkça kafayı yiyoruz hayır tam tersi uzaklaştıkça hayatım saçma sapan haller almaya başladı. Nereden başlamam gerek bu tembellikten nasıl kurtulicam napim biri bir yol göstersin allah rızası için.
Başım kapalı fakat imanım çok zayıfladı içim daralıyor ne yapmalıyım?
Cevapla