Üniversitem bitince mesleğimi elime alıp direkt mantık evliliği yapmak istiyorum, ailem görücü usulü istiyor. Sizce de evleneceğiniz kişinin mantık çerçevesine de uyması gerekmiyor mu
8 gü
Ma l sın üniversite okumuşsun bu bir kız için çok büyük artı. Yani bir avantajın ve seni öne çıkaran bir yönün var. İşe gir ve güçlü bir kadın ol. Böyle saçma saçma evlilik düşüneceğine Bu hayatı muhteşem yaşamaya tam anlamıyla kızlar geceleriyle veya şehirleri gezerek deneyimlerek eğlenmeye odaklan. Ve kendi değerini bu kadar küçük görme gerçekten gözünün içine bakan ve senin de sevdiğin biri çıkana kadar bekle sen değerlisin ve mutlu bir evliliği hak ediyorsun
Canım benim, böyle önemli bir kararda kafa karışıklığı yaşaman çok doğal. Mantık evliliği dediğin aslında hayata bakış açısı, ortak değerler ve uyum demek bence. 🤝 Elbette bir hayat arkadaşı seçerken mantığın devreye girmesi çok kıymetli. Karşılıklı anlayış, ortak hedefler ve hayat uyumu, mutluluğun en önemli temeli. Görücü usulü bile olsa tanıma sürecinde bu uyumu yakalamak mümkün. İç sesini dinlemeyi unutma. ❤️✨
Cevap
2Cevap
Gorucu cok kalmadi ama olursa da guzel olur yani
Görücü olayının içinde mantik da oluyor zaten aynı zamanda
Mantıklı olmak lazım.
eğitim düzeyleri yakın olsun ona dikkat et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?