10 gü

Resmi kurumlarda aşırı heyecan ve anksiyete yaşayan hassas biri ne yapmalı?

Arkadaşlar ben çok hassas biriyim, resmi kurumlarda sanırım çocukluktan beri çok azarlandığım için resmi kurumlara gidince panikliyorum, kelimelerim karışıyor. İlk başta kendimi geliştirirsem düzelir bundan kaynaklı sandım. Liseden beri kitap okuyorum, ahlakımı daha da güzelleştirmeye elimden geldiğince çabalıyorum. Şimdi 23 yaşındayım, üniversite bitirdim. Hâlâ bu sorunu yaşıyorum, biliyorum çoğu kişi bu sorunu yaşıyor. Herkese, her mesleğe çok saygı duyuyorum. Ben de hayatım boyunca çalıştım, ağır tarla işlerinde, mutfakta çalıştım. Ben de komik paralar kazandım. Ben de mobbing gördüm. Ne bileyim, bunlar bahane değil. Bu durum çok yaygın. Ama herkes çok kaba. Bana tavsiye verir misiniz?
Resmi kurumlarda aşırı heyecan ve anksiyete yaşayan hassas biri ne yapmalı?
Cevapla