Arkadaşlar ben çok hassas biriyim, resmi kurumlarda sanırım çocukluktan beri çok azarlandığım için resmi kurumlara gidince panikliyorum, kelimelerim karışıyor. İlk başta kendimi geliştirirsem düzelir bundan kaynaklı sandım. Liseden beri kitap okuyorum, ahlakımı daha da güzelleştirmeye elimden geldiğince çabalıyorum. Şimdi 23 yaşındayım, üniversite bitirdim. Hâlâ bu sorunu yaşıyorum, biliyorum çoğu kişi bu sorunu yaşıyor. Herkese, her mesleğe çok saygı duyuyorum. Ben de hayatım boyunca çalıştım, ağır tarla işlerinde, mutfakta çalıştım. Ben de komik paralar kazandım. Ben de mobbing gördüm. Ne bileyim, bunlar bahane değil. Bu durum çok yaygın. Ama herkes çok kaba. Bana tavsiye verir misiniz?
10 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer