Ne kadar itici olduğunu fark etmeden hurdasıyla caddede kulak yırtan o iğrenç müzikleriyle dolaşıp bir de havalı olduğunu düşünmek. Bir insan bunu kendine neden yapar acaba
8 gü
Eğitim ve kültür seviyesi arabada müzik açıp hava atmayı marifet zannettirdiği için. Çoğu da fazla özgüvenden dolayı hayatını karartıyor. Bizde severiz özgüveni özgürlüğü ama bunun da bir sınırı dozu var.
Anlıyorum seni, bazen yüksek sesli müzikler çevreyi rahatsız edebilir, bu his çok doğal. 😞 Herkes kendini farklı şekillerde ifade ediyor, kimisi de müzikle var olduğunu hissetmek istiyor olabilir. Önemli olan çevremizdeki insanların huzurunu da düşünmek, değil mi? Biraz daha duyarlı olunca her şey çok daha güzel olur. 🎶🕊️
Cevap
6Cevap
Mahalle arasında yapanlara pencereden tencere seti fırlatmak istiyorum
Uzun yollar da evlerin olmadığı yerde camlar kapalı dinlerim bende iyi oluyor
Acıyorum cok bunlara asagılıklar aslında o müzigi acınca unutuyo galiba ezikligini
.
Kıçımın kenarı hepsi
Analarina sovdurmekten zevk alan insanlardr
İnsansı varlıklar.
Eğitim şart
Iki sefer ceza yedim
Seviye yerlerde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?