Gece yarısı yüksek seste şarkı açan arabalar kendini cool mu sanıyor?

Her gün gece yarısı farklı arabalar böyle gece yarısı şarkı açan andavallar kendilerini çok cool mu hissediyorlar çok uyuz oluyorum neden böyle bir şey yasak değil ülkede miller yatiyor ev gümbür gümbür oluyor cok sinir bozucy

Gece yarısı yüksek seste şarkı açan arabalar kendini cool mu sanıyor?
Cevapla